اخبار

هواوی ماه گذشته ۱۲ میلیون و در سال ۲۰۱۵، ۱۰۸ میلیون گوشی فروخته است

هواوی توانسته با فروش ۱۰۸ میلیون گوشی در سال ۲۰۱۵ به سومین کمپانی بزرگ تولید کننده‌ی موبایل تبدیل شود. جالب است بدانید این کمپانی تنها در ماه گذشته ( ژانویه ۲۰۱۶ ) موفق به فروش ۱۲ میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروخته است.
از دلایل موفقیت هواوی، عرضه‌ی محصولات قدرتمند و باکیفیت است که در این فروش بالا، گوشی هواوی میت ۸ ( Huawei Mate 8 )، ساعت هوشمند هواوی ( Huawei Watch )، و گوشی نکسوس ۶ پی ( Nexus 6P )  که با همکاری مشترک گوگل و هواوی ساخته شده نیز نقش مهمی را ایفا کرده اند. البته به فروش خوب سری هواوی پی ۸ ( Huawei P8 ) نیز می‌توان اشاره کرد که در کنار مشخصات جالب، با استقبال کاربران نیز رو به رو شده اند.
به تازگی هواوی از میزان فروش P8 اطلاعاتی را منتشر کرده است. به گفته کمپانی چینی، گوشی هواوی P8 Lite توانسته بیش از ۱۰ میلیون واحد فروش داشته باشد، و در مجموع فروش سری P8 که شامل P8 ،P8 Lite، و P8 Max می‌شود به میزان فروش ۱۶ میلیون واحد برسد. همچنین گفته شده که بیشتر این میزان فروش در خارج از کشور چین بوده است که نشان دهنده‌ی استقبال کاربران اروپایی و دیگر نقاط جهان از گوشی‌های هواوی است.
در ادامه گفته شده که هواوی توانسته ۱۲ میلیون واحد گوشی در ماه گذشته بفروشد که به معنی رشد ۹۳ درصدی نسبت میزان فروش سال گذشته در همین موقع است. تحلیل‌گران نیز گفته اند که هواوی توانسته ۱۰۹ میلیون گوشی در سال گذشته بفروشد، البته خود هواوی اعلام کرده این میزان ۱۰۸ میلیون واحد بوده. با این حال باید گفت که میزان تخمین‌ زده شده توسط تحلیلگران نزدیک به میزان واقعی بوده. جالب است بدانید که با حساب میزان فروش گوشی‌های هواوی باید گفت که این کمپانی توانسته در سال ۲۰۱۵، ۴۴ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۴ فروش داشته باشد. هواوی P8 نیز تقریبا یک موفقیت به تمام معنا بوده که دارای یک صفحه‌ی ۵ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p، حافظه‌ی رم ۲ گیگابایت، و تراشه‌ی Kirin 620 با پردازنده‌ی ۸ هسته ای است.
با انتشار این ارقام باید گفت که تقریبا آینده برای هواوی‌ست و باید دید که آیا می‌توانند به همین فروش بیش از ۱۰ میلیون گوشی در ماه ادامه دهند یا خیر. هواوی یکی از کمپانی‌هایی است که در MWC 2016 حضور خواهد داشت. باید دید که این کمپانی چینی چه سورپرایزهایی برای ما آماده کرده. انتظار می‌رود که کمپانی از سری جدید P9 در ماه های آینده رونمایی کند.
 
هواوی ماه گذشته ۱۲ میلیون و در سال ۲۰۱۵ ۱۰۸ میلیون گوشی فروخته است
منبع: Androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا