اخبار

هواوی Lite-Y5 مدل ۲۰۱۸ به اندروید گو مجهز خواهد بود

هواوی Lite-Y5 مدل 2018 به اندروید گو مجهز خواهد بود

یکی از چند سازنده تلفن همراه هوشمند بزرگ در جهان یعنی کمپانی هواوی، در کنگره موبایل جهانی تلفن همراه هوشمندی را رونمایی نکرد. با این حال قرار است که این کمپانی اولین تلفن همراه هوشمند مجهز به اندروید گو خود را به زودی به بازار عرضه کند.
اگر شما نیز اخبار مرتبط با کنگره موبایل جهانی را دنبال کرده باشید احتمالا می دانید که آلکاتل، نوکیا و ZTE تلفن ههای همراه هوشمند مجهز به اندروید گو خود را رونمایی کردند و اظهار داشتند که این تلفن های همراه هوشمند به احتمال بسیار زیاد در طی هفته های جاری برای فروش به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. در همین راستا نیز به نظر می رسد که کمپانی هواوی نیز از قافله عقب نماینده و به زودی با عرضه تلفن همراه هوشمندی به نام هواوی Lite-Y5 مدل ۲۰۱۸   به عرضه بازار تلفن های مجهز به اندروید گو وارد خواهد شد.
لازم به ذکر است که گوگل نسخه اندروید اوریو گو را برای تلفن های همراه هوشمند با عملکرد پایین عرضه کرده است تا این دستگاه ها نیز بتوانند از به روز ترین نسخه اندروید بهره مند شوند. قاعدتا، عرضه اندروید گو برای تلفن های همراه هوشمند با رم ۱ گیگابایت و پایین تر خواهد بود.
تلفن همراه هوشمند هواوی Lite-Y5 مدل ۲۰۱۸   نیز از پردازنده MediaTek MT6737m به همراه صفحه نمایشی با رزولوشن ۸۵۴ x 480 پیکسل بهره خواهد بود. سایر مشخصات مربوط به این تلفن همراه هوشمند هنوز اعلام نشده است اما با اطمینان می توان اظهار داشت که این دستگاه با نرم افزارهای مختلف پیشفرض مربوط به اندروید گو از قبیل نسخه های بهینه سازی شده یوتیوب، نقشه گوگل، جستجو و جیمیل به بازار عرضه خواهد شد.
با این حال هنوز در رابطه با زمان عرضه و البته قیمت در نظر گرفته شده برای هواوی Lite-Y5 مدل ۲۰۱۸   اطلاعاتی وجود ندارد اما انتظار می رود که در طی هفته های آینده اطلاعات تکمیلی بیشتری از سوی کمپانی هواوی در رابطه با این تلفن همراه هوشمند عرضه شود. با این حال به محض دریافت هر اطلاعات جدیدی شما را نیز با خبر خواهیم کرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا