اخبار

همراه هوشمند اندرویدی آیس، گزینه‌ای ارزان و به نظر قابل‌اعتماد از آمازون

همراه هوشمند اندرویدی آیس، گزینه‌ای ارزان و به نظر قابل‌اعتماد از آمازون

پروژه آیس آمازونشرکت آمازون به‌تازگی پروژه‌ای جدید را آغاز کرده است که بر اساس آن قرار است تا تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی این شرکت روانه بازار شوند. این پروژه قرار که هنوز به‌صورت رسمی از سوی این شرکت نام‌گذاری نشده است، با نام پروژه آیس (ICE) شناخته می‌شود. دلیل این نام نیز بسیار ساده و واضح است؛ پروژه قبلی آمازون برای ساخت تلفن‌های همراه شامل ساخت دستگاهی با نام فایر فون بود. با توجه به معنای کلمات فایر و آیس (آتش و یخ) می‌توان دلیل این نام‌گذاری را به‌خوبی درک کرد.

حال به نظر می‌رسد که برنامه‌های آمازون در مرحله‌ای بسیار جدی قرار دارد و بر اساس شایعات منتشر شده، این شرکت در آزمایشگاه‌های خود به بررسی ساختار دستگاه‌های نمونه تولید شده مشغول است. بر اساس شایعات منتشر شده، این دستگاه قرار است تا نمایشگری بزرگ‌تر از ۵ اینچی (به‌احتمال فراوان ۵٫۲ اینچ) در اختیار کاربران خود قرار بدهد. هنوز درباره پردازنده این مدل اطلاعات خاصی منتشر نشده است ولی به نظر می‌رسد که حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و رم ۲ گیگابایتی بر روی این دستگاه ارائه خواهند شد.

آمازون تاریخ رونمایی از این دستگاه‌ها را مشخص نکرده است و حتی در مقابل سوالات اصحاب رسانه نیز سکوت اختیار کرده است تا به‌هیچ‌عنوان نتوان به‌صورت کامل به این شایعات اعتماد کرد ولی موضوع قطعی این است که این شرکت قصد دارد تا با استفاده از پروژه آیس، گوشه‌ای از بازار پرمخاطب تلفن‌های همراه را در اختیار بگیرد. گفته می‌شود که این پروژه قرار است تا بازارهای رو به رشدی مانند بازارهای شرق آسیا و آمریکای جنوبی را هدف قرار بدهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، تلفن همراه آیس قرار است تا با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار عرضه شود و این امر به معنای آن از که می‌توان انتظار یک تلفن همراه ارزان و قابل‌اعتماد را از این شرکت مشهور داشت.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا