راهنمای خرید گوشی موبایل

وام فوری خرید گوشی بدون ضامن

امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت گوشی‌ها و شرایط خاص اقتصادی، خرید یا تعویض گوشی برای بسیاری از افراد سخت شده است. افرادی هم که توانایی خرید گوشی را دارند، اختصاص بخش مهمی از بودجه خود به خرید گوشی را چندان صحیح نمی‌دانند.

با این وضعیت، چگونه می‌توان اقدام به خرید گوشی کرد؟ پاسخ ما به شما استفاده از وام فوری خرید گوشی آن هم بدون ضامن است.

شاید تعجب کنید و یا باور این موضوع برایتان سخت باشد. اما این موضوع واقعیت دارد و در حال حاضر سامانه‌های مختلفی وام فوری و بدون ضامن ارائه می‌دهند. ما در اینجا به چند روش دریافت وام خرید گوشی بدون ضامن اشاره کرده‌ایم.

انواع خرید قسطی گوشی

خرید قسطی گوشی، به روش‌های مختلف امکان‌پذیر است. اما از میان تمام روش‌ها می‌توان دو روش کلی را برای خرید قسطی گوشی تفکیک کرد. روش اول خرید حضوری از فروشگاه‌ها و یا مراکز فروش گوشی است. در این موارد خرید و فروش قسطی معمولا با دریافت چک و مبلغی پیش پرداخت صورت می‌گیرد.

قسط بندی‌ها نیز بسیار کوتاه هستند و کل هزینه گوشی در دو یا سه قسط تعیین می‌شود. در کنار این معایب باید به این نکته نیز اشاره کنیم که خرید اقساطی گوشی به صورت حضوری معمولا توسط همه فروشگاه‌ها صورت نمی‌گیرد. اما روش دوم خرید قسطی گوشی، خرید آنلاین است که مزایای بیشتری از خرید اقساطی حضوری دارد.

وام فوری خرید گوشی بدون ضامن

خرید آنلاین یا غیرحضوری خرید اقساطی گوشی

روش خرید آنلاین، مشکلات و معایب خرید حضوری را ندارد. از طرفی از مزایای زیادی مانند قسط‌بندی‌های مختلف با مبالغ کم نیز برخوردار است. همچنین خرید آنلاین شامل فروشگاه‌ها و سایت‌های متعددی است و شما می‌توانید بهترین گزینه خرید را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. روش‌های خرید قسطی عبارتند از:

وام دیجی پی برای خرید از دیجی کالا

دیجی کالا بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین کشور است که با ارائه تسهیلات ویژه به روش‌های مختلف، امکان خرید کالا قسطی را برای همه کاربران فراهم کرده است. مبلغ وام دیجی پی در حال حاضر تا سقف ۳۰ میلیون با بازپرداخت ۱۲ تا ۲۴ ماه تعیین شده است.

برای دریافت اعتبار دیجی پی در گام اول باید وارد سایت یا اپلیکیشن دیجی پی شوید، پس از ثبت نام، مبلغ مورد نظر خود را مشخص کنید. مبلغ اعتبار دیجی پی شامل ۳ مبلغ ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۳۰ میلیون تومان است.

مدت زمان بازپرداخت اقساط نیز ۶، ۹ و ۱۲ ماهه است. تعیین زمان بازپرداخت اقساط به خود شما بستگی دارد. در نهایت با تکمیل مراحل بعدی و در صورت داشتن شرایط لازم برای دریافت وام، مبلغ مورد نظر به شما اختصاص می‌یابد و از این طریق می‌توانید کالای مورد نظر خود را تهیه کنید. دریافت وام از دیجی پی، بسیار سریع و با سفته یا چک و بدون نیاز به ضامن است.

دریافت وام لندو

لندو نیز یکی از سامانه‌های خوب ارائه تسهیلات خرید کالا قسطی از جمله موبایل است. اما نسبت به دیجی پی سقف مبلغ وام لندو پایین تر است.

دریافت وام از لندو نیز بدون نیاز به ضامن و حتی چک یا سفته است. لندو، تسهیلات اعتباری خود را در همکاری با بانک آینده ارائه می‌دهد. بنابراین دریافت وام از لندو نیازمند افتتاح حساب در بانک اینده نیز است.

افتتاح حساب در بانک آینده نیز بسیار آسان است. این کار به صورت آنلاین و از هر نقطه از ایران امکان‌پذیر است. بعد از افتتاح حساب، وام به دو روش در اختیار شما قرار می‌گیرد:

  1. کارت لندو
  2. شارژ کیف پول اعتباری

اگر روش اول را انتخاب کنید، وام در قالب یک کارت به شما ارائه می‌شود. این کارت مشابه کارت‌های بانکی است و در دستگاه‌های کارتخوان نیز قابل استفاده است. در هر صورت شما می‌توانید با اعتبار دریافتی از لندو، کالای مورد نظر خود را تهیه کنید.

دریافت وام از قسطا

قسطا نیز از دیگر سامانه‌های ارائه وام برای خرید اقساطی موبایل و سایر کالا است. البته این سامانه برای افرادی که دارای قسط معوق یا چک برگشتی در سامانه بانکی کشور باشند، هیچ‌گونه تسهیلاتی ارائه نمی‌کند. قسطا نیز به مانند لندو در همکاری با بانک آینده است.

شما با ارائه اطلاعات خود در این سامانه، در مرحله اول رتبه‌بندی می‌شوید. سپس بر اساس رتبه خود می‌توانید از تمامی خدمات قسطا کارت استفاده کنید. اعتبار قسطا، در قالب یک کارت اعتباری ارائه می‌شود. یعنی بعد اعتبارسنجی (که به فاصله کمتر از ۱ تا ۳ روز انجام می‌شود) کارتی در اختیار شما قرار می‌گیرد که از طریق آن می‌توانید کالای مورد نظر خود را به راحتی بخرید.

دریافت وام از وامسی

سامانه وام سی یا  vam30 از دیگر سامانه‌های ارائه دهنده تسهیلات اعتباری است. درخواست وام از این سامانه نیز به آسانی و با طی کردن چند مرحله صورت می‌گیرد. در مرحله اول باید مشخصات خود را وارد کنید. پس از تکمیل مشخصات، استعلام مشخصات و نظرسنجی صورت می‌گیرد.

در مرحله بعدی و در صورت تائید مشخصات، می‌توانید گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید و آن را خریداری نمایید.

البته خرید از وامسی تا حدودی متفاوت از روش‌های قبلی است. در این روش، بعد از تائید مشخصات، شما باید به صورت حضوری به فروشگاه انتخابی خود مراجعه کنید و با ارائه کارت ملی و چک، کالای مورد نظر را خریداری کنید.

دریافت وام از وامسی را می‌توان روشی تلفیقی از خرید قسطی حضوری و آنلاین دانست. یکی از مزایای دریافت وام از واسی، بالا بودن سقف اعتبارات است. با این حال سود دریافتی این سامانه نیز بسیار بالا است.

دریافت وام ازکی‌وام

ازکی‌وام نیز یکی از فروشگاه معتبر است که تسهیلات با مبلغ بالاتری ارائه می‌دهد. مدت بازپرداخت اقساط نیز متغیر است و تا ۱۸ ماه نیز در نظر گرفته شده است. برای دریافت وام از سامانه ازکی‌وام نیز ابتدا باید در این سایت ثبت نام کنید، سپس درخواست اعتبار دهید.

با این درخواست، اعتبار شما در سیستم بانکی بررسی می‌شود. سپس در صورت تائید اعتبار، باید برخی از مدارک را به صورت حضوری به آدرس مورد نظر تحویل دهید. در نهایت با اختصاص اعتبار می‌توانید از فروشگاه ازکی‌وام یا فروشگاه‌های مرتبط با «ازکی‌وام» کالای خود را تهیه کنید.

سخن نهایی

خرید قسطی موبایل با توجه به میزان تورم سالیانه کشور، یکی از بهترین و بصرفه ترین روش‌های خرید موبایل و گوشی است. به طور کلی خرید قسطی با روش‌هایی که به آنها اشاره کردیم، نه تنها برای گوشی بلکه برای همه کالاها گزینه‌ای آسان و مقرون به صرفه است.

در حال حاضر فروشگاه‌ها و سامانه‌های آنلاین متعددی، محصولات خود را به صورت قسطی ارائه می‌دهند. یکی از محبوب ترین فروشگاه ها دیجی کالا است که تنوع محصولات ان بیشتر از سایت های مشابه است.

برای خرید ازین فروشگاه محبوب کافیست از دیجی پی اعتبار مورد نیاز خود را دریافت کنید و از سایت دیجی کالا، کالای مدنظر خودتان را به راحتی بصورت قسطی خرید کنید.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا