اخبار

ورنی آپولو با ۶ گیگابایت رم و تراشه هلیو ایکس ۲۰

ورنی بار دیگر همه را شکه کرد. البته نه با اعلام مشخصات قدرتمندی که گوشی ورنی آپولو ( Vernee Apollo ) دارد بلکه با قیمتی که قرار است این گوشی به بازار عرضه گردد.
این کمپانی از تازه واردهای به عرصه‌ی موبایل است اما باید گفت که از همان ابتدا قدم‌های خود را محکم برداشته تا به موفقیت رسد. کافی‌ست که به مشخصات گوشی که ورنی در دست ساخت دارد نگاهی بیندازید تا متوجه امر شوید.
آپولو قرار است از یک تراشه‌ی هلیو ایکس ۲۰ ساخت مدیاتک استفاده کرده و از امکاناتی مانند لمس سه بعدی، دوربین عقب با سنسور IMX230 سونی، ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و همچنین ۶ گیگابایت رم استفاده کند.
اگر این مشخصات برای شما جالب است بی‌شک با شنیدن این خبر به وجد خواهید آمد که امروز مشخص شد که ورنی آپولو با صفحه‌ی ۲K خود تنها قرار است ۳۹۹.۹۹ دلار قیمت داشته باشد.
در نظر داشته باشید که تمام این امکانات و سخت افزار قدرتمندی که ورنی در نظر گرفته تا در زیر قاب فلزی آپولو قرار دهد ارزان نخواهد بود، اما قیمت ۴۰۰ دلاری برای چنین گوشی که از کمپانی ناشناخته‌ای عرضه خواهد باز به نظر کافی نمی‌رسد و مسیر سختی پیش روی ورنی برای رقابت با کمپانی‌های قدرتمندی مانند سامسونگ و اپل وجود دارد.
ورنی قصد دارد گوشی دیگری به نام ورنی تور ( Vernee Thor ) را به قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار عرضه کند که از ۳ گیگابایت رم، باتری ۲,۸۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت، شارژ سریع، و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در عقب خود بهره خواهد برد.
نظر شما در مورد این دو گوشی چیست؟ آیا وقت خرید گوشی ارزان قیمت اما قدرتمند از یک کمپانی ناشناخته رسیده یا باید باز هم از برندهای معتبر گوشی‌های گران قیمت خرید؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا