اخبار

وقتی مسنجر فیس‌بوک موجب خرابی آیفون اپل می‌شود

وقتی مسنجر فیس‌بوک موجب خرابی آیفون اپل می‌شود
به‌تازگی وجود یک باگ موجب شده است که کاربران مسنجر فیس‌بوک بر روی سیستم عامل iOS و دستگاه‌های آیفون موجب ایجاد مشکل شده و دستگاه‌های یاد شده در حال استفاده از این نرم‌افزار به‌صورت ناگهانی از کار می‌افتند.
شرکت فیس‌بوک یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های شبکه اجتماعی جهان را با یکی از بهترین پیام‌رسان‌های ممکن ترکیب کرده است و به همین دلیل نیز پیام‌رسان یا مسنجر فیس‌بوک یکی از پرکاربردترین برنامه‌های جهان است. از سوی دیگر تلفن‌های همراه اپل یعنی سری آیفون، پرکاربردترین برند تلفن همراه در تمامی جهان به‌حساب می‌آیند. در این میان تعدادی از کاربرانی که از این تلفن‌های همراه هوشمند و سیستم عالم iOS استفاده می‌کنند، در حال استفاده از مسنجر فیس‌بوک با مشکلی عجیب روبرو شده‌اند.
گزارش‌های یاد شده حاکی از آن هستند که این تلفن‌های همراه در هنگام کار کردن با برنامه یاد شده، به‌صورت ناگهانی کاملا از کار می افتند و تنها روشن و خاموش کردن دستگاه  می‌تواند موجب راه‌اندازی کاربری‌های آن شود.مشکل بزرگ این است که این تلفن‌های همراه هوشمند با مشکلی بزرگ روبرو هستند و حتی پاک کردن این نرم‌افزار و نصب مجدد آن نیز جلوی تکرار مشکل یاد شده را نخواهد گرفت.
نکته جالب این است که مسنجر فیس‌بوک بیش از ۱ میلیارد بار دانلود شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این شرایط نباید انتظار داشت که کاربران این پیام‌رسان بتوانند به سراغ ترک آن رفته و به‌راحتی به پیام‌رسان دیگری مهاجرت کنند. شایان‌ذکر است که هنوز شرکت فیس‌بوک در این زمینه عکس‌العمل خاصی نشان نداده است ولی پیش‌بینی می‌شود که به‌سرعت یک به‌روزرسانی ویژه برای رفع این مشکل عرضه شود.
پیشنهاد می‌شود که شما نیز تا زمان رفع کامل این مشکل توسط شرکت سازنده، این نرم‌افزار را بر روی تلفن همراه آیفون خود فعال نکرده و برای استفاده از مسنجر فیس‌بوک اندکی صبر به خرج بدهید تا تلفن همراه شما با مشکل روبرو نشود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا