اخبار

ویدیو جدید افشاشده از پرچم‌داران سامسونگ

 
درحالی‌که تنها یک روز تا رونمایی از تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس زمان باقی است اما تمامی مشخصات ظاهری و سخت‌افزاری این دو تلفن همراه هوشمند در ویدیویی ویژه فاش شده است.
این ویدیو که درواقع برای انتشار درزمانی بعد از مراسم رونمایی ساخته‌شده بود هم‌اکنون در اختیار یکی از کاربران سامسونگ قرارگرفته است و او نیز این ویدیو را در سطح اینترنت منتشر کرده است. البته در این رابطه هیچ‌چیز و هیچ کس به‌اندازه سهل‌انگاری سامسونگ درزمینهٔ مراقبت از اطلاعات امنیتی‌اش مقصر نیست.
بااین‌حال ویدیو یادشده نشان از این دارد که تمامی شایعه‌ها در این رابطه به نظر درست می‌رسند. تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس ازلحاظ ظاهری واقعاً شبیه به سری اس ۸ هستند و تنها تفاوت میان آن‌ها محل قرارگیری لنز دوربین و البته حسگر اثرانگشت است. البته ازلحاظ مشخصات سخت‌افزاری نیز این دو تلفن همراه هوشمند با سری قبلی خود بسیار شبیه هستند. برای مثال، دوربین گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس با دیافراگم متفاوتی نسبت به دوربین سری ۸ عرضه می‌شود. همچنین گلکسی اس ۹ پلاس نیز فوتولنز دومی دارد که بسیار شبیه نسخه قرارگرفته بر روی گلکسی نوت ۸ است.
در ادامه این ویدیو می‌توان برترین ویژگی‌های تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را نیز شاهد بود که البته یکی از آن‌ها توجه به‌وسیله جانبی Samsung DeX است که به کاربران اجازه می‌دهد تل تلفن‌های سری ۹ را به یک مونیتور بزرگ‌تر متصل کنند و تجربه‌ای شبیه با دستکتاپ را از تلفن همراه هوشمند خود داشته باشند. علاوه بر این، این ویدیو در ادامه ادعا می‌کند که تلفن‌های سری ۹ به دلیل برخورداری از ویژگی‌های پیشرفته امنیتی برای شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران بسیار مناسب است.
البته این ویدیو اطلاعات تکمیلی زیادی را در رابطه با این دو دستگاه هوشمند عرضه نکرده است و بهتر است تا فردا برای مراسم رو نمایی از این دو تلفن همراه هوشمند صبر کنیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا