لوازم خانگی

معرفی فناوری ویندفری (Wind Free) خنک کنندگی بدون باد سامسونگ

در مراسمی با حضور اصحاب رسانه معرفی شد

کولر ویندفری سامسونگ، سرمایش بدون باد مزاحم

 
شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز سه شنبه ۸ خرداد در مراسمی جدیدترین سیستم کولرهای گازی خود را در حضور جمعی از اصحاب رسانه معرفی کرد. این سری از کولرهای گازی پیش از این در نمایشگاه موسترا کانوگوی (MCE) ایتالیا معرفی شده بودند. کولرهای گازی ویندفری (Wind Free) سامسونگ جایگاه این شرکت را در مقام یکی از پیشتازان صنایع سرمایش و گرمایش، تهویه و هواساز موسوم به HVAC تثبیت می‌کند.
 
معرفی فناوری ویندفری (Wind Free) خنک کنندگی بدون باد سامسونگ
 
در مراسم معرفی این محصول که با حضور مدیران بخش تهویه مطبوع سامسونگ ایران و خبرنگاران رسانه‌ها در فروشگاه سام رضا در بازار امین‌حضور تهران برگزار شد شرکت‌کنندگان از نزدیک با قابلیت‌ها و توانایی‌های مدل‌های مجهز به فناوری ویندفری آشنا شدند.
شایان شمس سرپرست بخش تهویه مطبوع سامسونگ در ایران درباره تاریخچه حضور سامسونگ در صنعت سرمایش و گرمایش و نیز نوآوری‌های ماندگار این شرکت گفت: «سامسونگ اولین بار بیشتر از ۴۰ سال پیش یعنی سال ۱۹۷۴ اقدام به تولید سیستم‌های سرمایشی کرد. این قدم اول در واقع شروع روندی شد که تا امروز نقاط عطف بسیار مهمی را در صنعت سرمایش و گرمایش رقم زده است. پس از آن سامسونگ ظرف مدت کوتاهی اولین نمونه کولرهای گازی اسپلیت خانگی را معرفی کرد. با وجود تازه‌کار بودن، محصولات سامسونگ خیلی زود با استقبال قابل توجه مواجه شد و بر همین اساس این شرکت تصمیم گرفت وارد حوزه سیستم‌های سرمایش ساختمانی و صنعتی شود و در سال ۱۹۹۲ اولین سری این دستگاه‌ها را با معرفی مدل‌های سقفی و کانالی وارد بازار کرد و تنها چند سال بعد از آن موفق شد اولین سیستم VRF موسوم به DVM Water خودش را به بازار معرفی کند.»
 
معرفی فناوری ویندفری (Wind Free) خنک کنندگی بدون باد سامسونگ
 
سرپرست بخش تهویه مطبوع سامسونگ در مورد جدیدترین مدل کولرهای گازی این شرکت گفت: «سری جدید محصولات سامسونگ به فناوری سرمایش بدون باد یا ویندفری مجهز شده است. تحولی که می‌تواند یکی از مهم‌ترین مشکلات کولرهای گازی یعنی وزش مداوم باد سرد در خانه را حل کند. در واقع خنک‌کنندگی بدون باد نقطه عطفی است که صنعت سرمایش و گرمایش خانگی را برای همیشه تغییر خواهد داد.»
فناوری ویندفری یکی از برجسته‌ترین نوآوری‌های انجام شده در حوزه تهویه هوا است. دستگاه‌های مجهز به این فناوری ابتدا دمای محیط را با استفاده از حالت سرمایش سریع (Fast Cooling) به دمای موردنظر شما می‌رساند. سپس فناوری ویندفری فعال شده و بدون ایجاد باد مستقیم و تنها از طریق خروج آرام هوای سرد از منافذ ریز روی دستگاه، دمای محیط در همان حد ایده‌آل نگه داشته می‌شود.
این روش خنک‌سازی محیط باعث می‌شود بدن دیگر در تماس دائمی با باد سرد خروجی از کولر قرار نگیرد. از طرف دیگر خروج هوای خنک از ۲۱ هزار منفذ روی بدنه کولر موجب می‌شود تمامی نقاط خانه حتی گوشه‌های اتاق‌ها به یک اندازه و متناسب با دلخواه اعضای خانه خنک شوند.
 
معرفی فناوری ویندفری (Wind Free) خنک کنندگی بدون باد سامسونگ
 
دانیار کاظم‌پور مدیر محصول در بخش کولرهای گازی سامسونگ در ایران نیز با معرفی قابلیت‌های این فناوری، درباره مزایای سری جدید کولرهای گازی سامسونگ گفت «این محصول با تجهیز به فناوری ویندفری، انقلابی در حوزه کولرهای گازی خانگی محسوب می‌شود. علاوه بر این کولرهای گازی ویندفری از چهار ویژگی مهم و جالب توجه بهره می‌برند.»
کاظم‌پور از چهار ویژگی سرمایش بدون بدون باد، کمپرسور هشت قطبی (فناوری انحصاری سامسونگ)، فیلتر عریض برای تصفیه کامل هوا و امکان کنترل پیشرفته دستگاه حتی از بیرون خانه به عنوان مهم‌ترین قابلیت‌های کولرهای گازی ویندفری یاد کرد.
کولرهای گازی ویندفری سامسونگ قابلیت کنترل هوشمند دارند. با نصب برنامه SmartThings سامسونگ بر روی گوشی هوشمند خود، می‌توانید دمای خانه‌ را از هر جایی کنترل کنید. این برنامه هوشمند حتی در عیب‌یابی دستگاه هم به شما کمک می‌کند و آمارهایی مانند میزان مصرف انرژی را هم به شما گزارش می‌دهد.
مدل‌های متنوع مجهز به فناوری ویندفری سامسونگ از موتور اینورتر هشت قطبی استفاده می‌کنند. این موتورها در عین مصرف بهینه انرژی ماندگاری بسیار بالایی هم دارند. انواع‌ مدل‌های کولر گازی مجهز به فناوری ویندفری سامسونگ اکنون در بازار ایران عرضه شده است.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا