اخبار

ویژگی های جدید سیستم عامل KaiOS

ویژگی های جدیدی برای سیستم عامل KaiOS تعریف خواهد شد و به کاربران حوزه های مختلفی عرضه خواهد شد. سیستم عامل KaiOS یکی از سیستم عامل های پرطرفدار در جهان است. این سیستم عامل روی بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی نسل آینده نصب شده است. قرار است که این سیستم عامل روی بیش از ۱ میلیارد دستگاه نصب شود.

ماه گذشته دو شرکت گوگل و TCL در این سیستم عامل سرمایه گذاری کردند. این نوع سرمایه گذاری باعث شد که اپ هایی مانند مپس، سرچ و یوتیوب در این سیستم عامل کار کنند. دو شرکت کوالکام و فیسبوک با این شرکت همکاری می کنند و ویژگی های جدیدی برای سیستم عامل KaiOS تعریف خواهد شد و به کاربران حوزه های مختلفی عرضه خواهد شد. مدیر عامل سیستم KaiOS  اعلام کرد که به دنبال بهینه سازی خود در گوشی های رده پاییین هستیم و قابلیت ها و ویژگی های جدیدی به این سیستم عامل افزوده خواهد شد. مولتی تسکینگ و تب مرورگر باعث خواهد شد تا کاربران به تجربه بهتری دست یابند.

قابلیت Copy/paste به این سیستم عامل اضافه شد. مذاکره شرکت با شرکای تجاری باعث خواهد شد تا عملکرد سیستم افزایش یابد و کاربران ، تجربه کاربری بهتری را تجربه کنند. این سیستم عامل در نیمه دوم سال جاری بروز رسانی خواهد شد و کاربران آفریقایی، آمریکای لاتین، خاورمیانه و تعدادی از کشورهای آسیایی به این بروزسانی دسترسی خواهند داشت. گوشی های مجهز به سیستم عامل  KaiOSدر تابستان برای کاربران کشورهای برزیل، مکزیک عرضه خواهد شد و در آمریکا هم تا قبل از پایان سال جاری میلادی به این سیستم عامل دسترسی خواهند داشت.

پشتیبانی از NFC، شبکه ۴G LTE، وای فای، GPS، صفحه کلید از مهم ترین ویژگی های این سیستم عامل است. حتی با رم پایین نیز می تواند کار کند و مروگر وب HTML5 نیز در آن اجرا خواهد شد. یک فروشگاه اختصاصی برای اپ ها باعث خواهد شد تا کاربران اپ های خود را ایمن دریافت کنند. سرویس های شرکت گوگل، مانند دستیار صوتی، جستجو و نقشه نیز روی دستگاه های مبتنی بر KaiOS از ویژگی های جدیدی است که کاربران سیستم عامل KaiOS به آن ها دسترسی خواهند داشت.

شرکت KaiOS Tecnologies با Airfind،  facebook، Google، Bullitt، توییتر، Doro، HMD Global ، Spreadtrum، Micromax، NXP، کوالکام، Jio، اسپرینت، AT&T  و T-Mobile همکاری تنگانگی دارد و از این شرکت ها نرم افزار و سخت افزار دریافت می کند و همین قضیه باعث توسعه و گسترش شرکت در ابعاد مختلف شده است و البته هیئت مدیره شرکت دوست دارد که در همه جهات حرکت کند و توسعه یابد و این توسعه و گسترش همیشگی و مدام باشد طوری که هرگز متوقف نشود.

سیستم عامل KaiOS  در کانادا؛ آمریکا و هند در حال توسعه و گسترش است و حتی پیش بینی شده که به سایر نقاط جهان هم توسعه و گسترش یابد و همه کاربران بتوانند از سیستم عامل KaiOS  استفاده کنند. اگرچه  سیستم عامل KaiOS  جدید است ولی از این سیستم عامل بخوبی استقبال شد و در حال حاضر در بسیاری از مناطق جهان بسیاری از کاربران از سیستم عامل KaiOS  استفاده می کنند.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا