اخبار

ویژگی های جدید افزوده شده به نرم‌افزار تلگرام

تلگرام

نرم‌افزار محبوب و رمزگذاری شده پیام‌رسان تلگرام به‌تازگی به‌روزرسانی جدیدی را منتشر کرده است. این به‌روزرسانی که نسخه تلگرام را به ۴٫۸ تغییر می‌دهد، تغییرات بسیار مفیدی را به همراه داشته است.
به‌احتمال بسیار زیاد مهم‌ترین قابلیت جدید این نرم‌افزار مربوط به استریم ویدیو است. کاربران هم‌اکنون می‌توانند بدون نیاز به دانلود ویدیوها، به تماشای آن‌ها بپردازند. شما در حاضر نیز مانند گذشته در حین پخش کلیپ‌های ویدیویی جدید نوار پیشرفتی را مشاهده خواهید کرد که یک نوار خاکستری کم‌رنگ میزان دانلود شدن محتوا از اینترنت را به نمایش درمی‌آورد. البته به خاطر داشته باشید که استریم کردن ویدیو تنها برای ویدیوهایی ممکن خواهد بود که بر روی نسخه ۴٫۸ و بالاتر دانلود می‌شوند.
از دیگر به‌روزرسانی‌های مربوط به این نسخه می‌توان از ویژگی افزایش کیفیت زندگی جدیدی یادکرد که درواقع بانام حالت شب خودکار نام‌گذاری شده است. در صورت روشن بودن این قابلیت، در حین استفاده از تلگرام پس از تاریکی شب یا حالت نور کم رابط می‌توانید شاهد باشید که رابط کاربری این نرم‌افزار تاریک‌تر شده است. ازآنجایی‌که تلگرام چندین تم تاریک را نیز اضافه کرده است شما می‌توانید تم تاریک موردعلاقه خود را از میان تم‌های یادشده انتخاب کنید. شما می‌توانید قابلیت حالت شب خودکار را با رفتن به آدرس Settings -> Theme -> Auto-Night Mode روشن کنید.
قابلیت بعدی که در این نسخه به نرم‌افزار محبوب تلگرام اضافه‌شده است این است که وب‌سایت‌های خارج از این نرم‌افزار گزینه‌ای برای افزودن ویجت مخصوص ورود به تلگرام خواهند داشت که مانند ویجت فیس‌بوک عمل می‌کند و شناسایی سریع را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. زمانی که از این ویجت برای اولین بار استفاده می‌شود، شما می‌بایست برای دریافت پیام تائید از سوی تلگرام، شماره تماس خود را وارد کنید. زمانی که این کار را انجام دهید، می‌توانید از مزایای ورود دو کلیکی بر روی هر وب‌سایتی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کند بهره‌مند شوید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا