اخبار

پرچمدار جدید لنوو با نام لنوو زد۵ (lenovo z5) ٬ ۱۵خرداد ماه رونمایی می‌شود

لنوو زد۵ نام جدیدترین پرچمدار کمپانی لنوو است که بنابر اظهارات چانگ چنگ٬ قائم مقام شرکت لنوو٬ ۵ ژوئن یعنی ۱۵ خرداد بطور رسمی معرفی خواهد شد. مراسم رونمایی در شهر پکن پایتخت چین رأس ساعت ۲ بعدازظهر به وقت محلی پکن (۱۰:۳۰ صبح به‌وقت تهران)، برگزار خواهد شد. با موبایلستان همراه باشید تا در ادامه به توضیحاتی درباره این پرچمدار لنوو بپردازیم.
لنوو زد۵ که از سری گوشی‌های زوک است از نسبت نمایش ۹۵٪ بهره‌مند گردیده است. این گوشی هوشمند بسیار زیبا که با ۴ پیشرفت تکنولوژیکی شاخص و ۱۸ پتنت ثبت‌شده و به اجرا درآمده است٬ یر روی پنل جلویی خود هیچگونه کلید فیزیکی ندارد و با صفحه نمایشی بزرگ و بدون طراحی بریدگی بالای صفحه نمایش یا Notch برای کاربران و طرفداران لنوو عرضه خواهد شد.

لنوو زد5

مشخصات حیرت انگیز لنوو زد۵:

با توجه به اطلاعات بدست آمده از نسبت صفحه نمایش ۹۵٪ در این گوشی هوشمند و حاشیه‌های بسیار باریک نکته ای سوال براگیز برای کاربران پیش می‌آید؟ برای باقی تجهیزات مانند دوربین سلفی و سنسورهای لازم  چه جایی در نظر گرفته شده است؟ همان‌گونه که در تصاویر مشخص است٬ صفحه نمایش بزرگ و یکپارچه‌ی این دستگاه کمی رازآلود بنظر می‌رسد.
اما مشخصات حیرت انگیز این گوشی هوشمند به همین نکته ختم نمی‌شود؛ بنابر توضیحات چانگ چنگ قائم مقام کمپانی لنوو٬ گوشی هوشمند لنوو زد۵ از ۴ترابایت حافظه داخلی بهره مند شده است. اگر این نکته صحت داشته باشد٬ لنوو زد۵ اولین گوشی هوشمند جهان با چنین ظرفیت بسیار برزگ حافظه داخلی است. حتی منتقدین و کارشناسان حوزه موبایل هم با شنیدن چنین توضیحاتی درباره این گوشی هوشمند شگفت زده شده اند. با چنین حافظه داخلی که کمپانی لنوو برای پرچمدار جدید خود در نظر گرفته است٬ انتظار می‌رود یک تراشه پردازشگر اسنپ‌دراگون ۸۴۵ به عنوان قلب تپنده‌ی این دستگاه انتخاب شده باشد.
نکته جالب و شگفت انگیز دیگر درباره این گوشی هوشمند٬ باتری آن است. هفته گذشته اطلاعاتی در مورد باتری قدرتمند لنوو زد۵ منتشر شد که قائم مقام لنوو هم صحت این اطلاعات را تایید کرد. بر اساس اطلاعات منتشرشده، لنوو زد ۵ در حالت استندبای می‌تواند تا ۴۵ روز شارژ داشته باشد. برای برخی از گوشی‌های هوشمند ذخیره شارژ تا ۴۵ ساعت هم موهبت محسوب می‌شود و حالا لنوو با افزایش این مدت تا ۴۵ روز بار دیگر سبب حیرت کاربران و منتقدین دیجیتال شده است.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا