اخبار

تصویری از پنل ۶.۱ اینچی OLED آیفون ۹ فاش شد

تصویری در توئیتر منتشر شده است که گفته می‌شود مربوط به پنل نمایشگر ۶.۱ اینچی آیفون ۹ است. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آوریم.
مدتی است که تحلیلگر معروف اپل با نام Ming-Chi Kuo دیگر به بررسی عملکرد و اقدامات کمپانی اپل نمی‌پردازند. اگر به خاطر داشته باشید، Kuo اعلام کرده بود که اپل در ماه سپتامبر سه محصول جدید را معرفی می‌کند که نمایشگری لب به لب با بدنه دستگاه، دوربین TrueDepth و Face ID دارند. بر اساس گفته تحلیلگر قبلی KGI، اپل سه محصول با نام‌های آیفون Xs با نمایشگر ۵.۸ اینچی OLED، آیفون Xs Plus با نمایشگر ۶.۵ اینچی OLED و آیفون ۹ با نمایشگر ۶.۱ اینچی LCD عرضه خواهد کرد. گفته می‌شود که نسخه ارزان قیمت از این سه محصول که آیفون ۹ نام دارد از تنها یک دوربین در بخش پشتی خود بهره می‌برد.

مقالات مرتبط:

امروز شاهد اولین تصاویر از اجزای آیفون‌های سال ۲۰۱۸ هستیم. فردی به نام Mr-white تصویری را در توئیتر با کپشن آیفون ایکس ۶.۱ اینچی OLED منتشر کرده که در آن شاهد نمایشگر محصول آینده کمپانی اپل هستیم. آی دی این فرد در توئیتر @laobaiTD است.
آیفون 9
Kuo پیش از اینکه شغل خود را ترک کند، اعلام کرده بود که آیفون ۹ با نمایشگر ۶.۱ اینچی قیمتی ۵۵۰ دلاری خواهد داشت. برای این منظور اپل مجبور بوده که برخی از اجزای گران قیمت این دستگاه را حذف کند که از این جمله می‌توان به جایگزینی نمایشگر OLED با LCD اشاره کرد. البته ممکن است که تصویر منتشر شده مربوط به نمایشگر ۶.۵ اینچی یکی از مدل‌های آیفون X باشد. با وجود ادعای Kuo، در تصویری که امروز منتشر شده گفته می‌شود نسخه ارزان قیمت آیفون ۶.۱ اینچی از نمایشگر OLED بهره می‌برد. بدون شک تا زمان معرفی محصولات جدید اپل، شاهد اخبار و شایعات بسیاری زیادی در این خصوص خواهیم بود. شما چه انتظاراتی از آیفون‌های آینده کمپانی اپل دارید؟


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا