اخبار تکنولوژی

پلتفرم تردز بزودی دکمه ویرایش دریافت می کند

پلتفرم تردز متعلق به متا در شرف دریافت دکمه ویرایش است. به گفته الساندرو پالوزی، توسعه دهنده، این پلتفرم یک دکمه ویرایش را آزمایش می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد پست‌های خود را در طی پنج دقیقه پس از پست ویرایش کنند.

متا در تلاش است تا تردز را به یک رقیب شایسته برای X (توئیتر سابق) تبدیل کند. پس از استقبال گرم، این پلتفرم اکنون در تلاش است تا کاربران خود را درگیر نگه دارد. Threads در اوایل آگوست تنها ۱۰.۳ میلیون کاربر فعال روزانه اندروید داشت که نسبت به ۴۹.۳ میلیون کاربر فعال روزانه در جولای کاهش قابل توجهی دارد.

مارک زاکربرگ قبلاً تأیید کرده بود که Threads برخی از ویژگی‌های مفید جدید را دریافت می‌کند، از جمله امکان افزودن متن جایگزین سفارشی به عکس‌ها و ویدیوها، دکمه ذکر و نسخه وب. جابجایی پروفایل‌های Threads در موبایل با فشردن طولانی برگه نمایه یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که به‌زودی به Threads خواهد آمد.

پلتفرم تردز ویژگی جدید دریافت می کند

دکمه ویرایش Threads هنوز در حال کار است و تاریخ انتشار آن مشخص نیست. متا همچنین به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ نداد. با این حال، قبل از اینکه بتوانید پست‌های خود را در برنامه ویرایش کنید، نباید خیلی طول بکشد. در ماه جولای، آدام موسری، مدیر اینستاگرام، وعده داد که دکمه ویرایش Threads را در لیست ویژگی‌های بالقوه این پلتفرم قرار دهد.

تنها چیزی که در مورد این ویژگی وجود دارد این است که شما پنج دقیقه فرصت دارید تا پست‌های خود را ویرایش کنید. پس از پنج دقیقه، دکمه ناپدید می‌شود و دیگر نمی‌توانید هیچ تغییری در پست خود ایجاد کنید. بنابراین قبل از ارسال چیزی، آن را از نظر اشتباهات احتمالی و غلط املایی بررسی کنید. در حالی که یک بازه زمانی پنج دقیقه‌ای ممکن است به زودی بسیار کوتاه شود، X یک پنجره ۳۰ دقیقه‌ای برای ویرایش توییت ارائه می‌دهد.

دکمه ویرایش در Threads رایگان خواهد بود و برای دسترسی به هدیه‌های اضافی نیازی به پرداخت هزینه ماهانه ندارید. در مقایسه، دکمه ویرایش X (توئیتر) فقط برای مشترکین آبی که حداقل ۸ دلار در ماه هزینه می‌کنند در دسترس است.

در حالی که یک گزینه ویرایش رایگان می‌تواند یک مزیت برای Threads باشد، این پلتفرم از عدم اصالت رنج می‌برد. کاربران Threads را جایگزین X نمی‌دانند. همچنین خود را به‌عنوان شبیه‌سازی X و نه یک پلتفرم اجتماعی جدید نشان می‌دهد. بدون داشتن یک نقشه راه روشن، Threads ممکن است به سرنوشت Clubhouse دچار شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا