اخبار

پنل ۹٫۱ اینچی ارتجاعی OLED سامسونگ فردا معرفی خواهد شد

پنل ۹٫۱ اینچی ارتجاعی OLED سامسونگ فردا معرفی خواهد شد

نمایشگر گلکسی دستگاه گلکسی اس ۷ اج عنوان «صفحه‌نمایش سال» را از سوی SID انتخاب شود و این غول تکنولوژی قصد دارد از اولین نمایشگر خود با قابلیت «ارتجاع» رونمایی کند.

با توجه به گزارشات شرکت سامسونگ فردا از یک پنل ۹٫۱ اینچی OLED ارتجاعی رونمایی خواهد کرد و این محصول در رویداد Display Week در روز سه‌شنبه به‌طور رسمی معرفی می‎شود. این نمایشگرها نسل جدید صفحه‎نمایش‌های انعطاف‌پذیر بوده و خود شامل پنل‌های قابل‌انعطاف و جمع‌شدنی (قابل رول) می باشند.

یک منبع اعلام کرده است: «در حالی‌که نمایشگرهای انعطاف‌پذیر OLED تنها به یک سمت جمع می‌شود، پنل‌های جدید ارتجاعی OLED می‎تواند در هر دو جهت (بالا و پایین) تغییر شکل بدهد».

این شرکت هم‌چنین اعلام کرده است که در این نمایشگرها زمانی‌که به بخشی از نمایشگر فشار وارد می‌شود؛ پنل نزدیک به ۱۲ میلی‌متر در جهت فشار تغییر شکل می‌دهد و با توقف فشار، نمایشگر به حالت اولیه باز خواهد گشت.

بنابراین این پنل‎های ارتجاعی OLED باعث می‌شود تا نمایشگر گوشی‌های هوشمند در اثر ضربه کم‌تر آسیب ببیند و بدین شکل، نگرانی کاربران از بابت آسیب‌دیدگی گوشی‌های هوشمند خود تا حد قابل‌توجهی کاهش پیدا می‌کند.

به هر حال نباید منتظر استفاده از این پنل‌ها در گوشی‌های هوشمند باشیم و ممکن است عرضه اولین محصولات مجهز به پنل‌های ارتجاعی، مدتی به طول انجامد.

OLED سامسونگ

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا