اخبار تکنولوژی

پیکسل ۷a گوگل ممکن است آخرین گوشی سری A این برند باشد

شرکت گوگل هفته آینده از گوشی میان رده پیکسل ۷a خود رونمایی می‌کند. تاکنون شایعات بسیاری درباره این مدل دریافت کردیم و حال گزارش عجیبی از سوی یک منبع اطلاعاتی فاش شد.

این اطلاعات توسط افشاگر صنعت @heyitsyogesh به اشتراک گذاشته شده است. به گفته او، گوگل در سال جاری مشخصات و قیمت پیکسل ۷a را به شدت بهبود خواهد بخشید. بنابراین، این گوشی هوشمند بسیار شبیه به مدل پایه پیکسل ۷ است. در سوی دیگر، برای جلوگیری از رقابت در محصولات، ممکن است گوگل در آینده سری A را کنار گذاشته و بر روی مدل پرچمدار و  تاشو تمرکز کند.

در دیگر خبرها پیشتر کاربر توییتر Ice Universe که همیشه در ارائه شایعات پیرامون گوشی‌های آینده شهرت دارد، اطلاعاتی پیرامون پیکسل ۸ پرو منتشر کرد که جالب توجه است.

پیکسل ۷a آخرین مدل میان رده گوگل

به گفته این افشاگر، گوگل ممکن بوده این محصول جدید را به بزرگ‌ترین سنسور دوربین سامسونگ مجهز کند. این سنسور احتمالا همان ISOCELL GN2 با وضوح ۵۰ مگاپیکسلی و سایز ۱/۱.۱۲ سامسونگ خواهد بود. چنین سنسوری می‌تواند ویدیوهای ۴K@120fps یا FHD@480fps بگیرد و همچنین تصاویر ۱۰۰ مگاپیکسلی به ثبت برساند.

سایز پیکسل در ISOCELL GN2 1.4μm است. با جمع کردن این رقم به ۲.۸μm افزایش می‌یابد. علاوه بر این، ISOCELL GN2 دارای فناوری Dual Pixel Pro خواهد بود. این فناوری وظیفه فوکوس فوق سریع را بر عهده دارد. در حقیقت نسخه فعلی Pixel 7 Pro با ماژول ۵۰ مگاپیکسلی ISOCELL GN1 به فروش می‌رسد.

همچنین رولاند کوانت توییتر یکی از افشاگران صنعت اطلاعاتی درباره تبلت پیکسل گوگل فاش کرد. اگر اطلاعات وی درست باشد، دستگاه دو گزینه رنگی کرمی و خاکی عرضه خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا