اخبار تکنولوژی

کارت گرافیک RTX 4070 Ti SUPER ام اس آی معرفی شد

MSI بار دیگر بازگشته است تا با عرضه کارت گرافیک RTX 4070 Ti SUPER شادو ۳ایکس، اولین محصول از سری جدید Shadow، اوضاع را تغییر دهد. این کارت دارای آخرین معماری انویدیا Ada Lovelace و مشخصات چشمگیر بوده که نویدبخش اجرای بازی با عملکرد بالا است.

سری Shadow از سری فعلی Ventus با طرح رنگ قهوه‌ای تیره جدا شده و ظاهری براق و شیک را برای کسانی که به دنبال زیبایی‌شناسی ظریف‌تر هستند، ارائه می‌کند. در حالی که مشخصات فنی شبیه به سری Ventus به نظر می‌رسد، سری Shadow ممکن است برای کسانی که طراحی بصری منحصر به فرد را برای ساخت رایانه شخصی خود در اولویت قرار می‌دهند جذاب باشد.

کارت گرافیک RTX 4070 Ti SUPER ام اس آی از راه رسید

RTX 4070 Ti SUPER Shadow 3X دارای ۸۴۴۸ هسته CUDA، شانزده گیگابایت حافظه GDDR6X و فرکانس تقویتی ۲۶۴۰ مگاهرتز است. این کار حتی برای سخت‌ترین بازی‌ها نیز عملکرد روان را تضمین می‌کند. گزینه‌های اتصال شامل سه DisplayPort 1.4a و یک رابط HDMI 2.1a است که انعطاف‌پذیری را برای تنظیمات چند مانیتور و نمایشگرهای با وضوح بالا فراهم می‌کند.

اطلاعات مربوط به ویژگی‌های خاص و تفاوت‌های بالقوه بین سری Shadow و Ventus محدود است. وب سایت رسمی MSI در حال حاضر از همان توضیحات محصول برای هر دو سری استفاده می‌کند. با این حال، عرضه RTX 4070 Ti SUPER Shadow 3X نشان می‌دهد که MSI ممکن است مجموعه کارت‌های گرافیک خود را برای پاسخگویی به تنظیمات مختلف کاربر گسترش دهد. احتمالاً با رونمایی MSI از مدل‌های آینده، در مورد ویژگی‌های تعیین‌کننده سری Shadow اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد.

این شرکت در نظر دارد بزودی مدل‌های بیشتری معرفی و عرضه کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا