اخبار تکنولوژی

کاهش قیمت چشمگیر تلفن iPhone 15 در چین

محصولات مصرفی در چین برای جشنواره سال نو با قیمت‌های بسیار تخفیف خورده به فروش می‌رسند. برای اولین بار، حتی خود اپل نیز چند هفته پیش در ارائه تخفیف به سایر برندها پیوست. با این حال، خرده فروشان به ارائه معاملات بهتر معروف هستند. JD (Jingdong) آن را با معامله چشم نواز تلفن iPhone 15 ثابت می‌کند.

JD نسخه پایه ۱۲۸ گیگابایتی آیفون ۱۵ اپل را با قیمت ۴۶۳۹ ین (۶۵۰ دلار) ارائه می‌دهد. این یک تخفیف دیوانه وار ۱۳۶۰ ین (۱۹۰ دلار) برای تلفن هوشمند پریمیومی است که فقط چهار ماه از عمر آن می‌گذرد. علاوه بر این، مشترکین جدید Apple Music واجد شرایط استفاده آزمایشی رایگان ۲ ماهه هستند. هم تخفیف و هم پیشنهاد اشتراک پخش استریم فقط برای مدت محدودی در دسترس هستند.

آیفون ۱۵ یک ارتقاء قوی برای افرادی است که از آیفون‌های غیر ۵G مانند آیفون ۱۱ و مدل‌های قدیمی‌تر می‌آیند. علاوه بر اتصال سریع‌تر به تلفن همراه، مصرف کنندگان دوربین و صفحه نمایش بهتر، تراشه سریع‌تر و پورت USB Type-C را نیز دریافت می‌کنند.

این دستگاه در انواع استاندارد و پلاس عرضه می‌شود. نسخه دوم دارای صفحه نمایش و باتری بزرگ‌تر است. متأسفانه، نسخه پایه هنوز از ۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۵۹۹۹ ین (۸۴۵ دلار) شروع می‌شود. با این حال، مشتریان علاقه مند می‌توانند انواع حافظه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی را انتخاب کنند.

تلفن iPhone 15 و کاهش قیمت بسیار

آیفون ۱۵ نیز مانند مدل‌های قبلی خود در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود. در رنگ‌های آبی، صورتی، زرد، سبز و مشکی عرضه می‌شود. اما برخلاف مدل‌های پیشین خود، مدل جدید روکش مات و رنگ‌های روشن‌تری دارد. باید دید آیا کاهش قیمت تاثیری در فروش دور از انتظار آیفون در چین خواهد داشت یا خیر.

اپل همیشه سعی داشته محصولات خود را با قیمت مناسبی ارائه دهد هرچند نسبت به دیگر رقبا گران‌تر است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا