اخبار

کاپشن هوشمندی که با لمس آستین آن می‌توانید تلفن همراه خود را کنترل کنید

کاپشن هوشمندی که با لمس آستین آن می‌توانید تلفن همراه خود را کنترل کنید

کاپشن هوشمند

شرکت گوگل یکی از پیشروترین شرکت‌های جهان در زمینه فناوری‌های جدید و انقلابی به‌حساب می‌آید و به‌خوبی توانسته است تا با ابداعات جدید خود دنیای اطراف ما را متحول سازد. از سوی دیگر فناوری‌های پوشیدنی تقریبا به معنای واقعی کلمه نتوانسته‌اند تا معنی پوشیدنی را عملی کنند. شرکت لی وایز یکی از شرکت‌های مشهور جهان در زمینه تولید پوشاک جین به‌حساب می‌آید و به‌زودی شاهد این خواهیم بود که این شرکت با همکاری گوگل به سراغ تغییر این ساختار رفته و فناوری کاملا پوشیدنی ویژه‌ای را ارائه خواهد کرد.

این فناوری در حقیقت یک کاپشن هوشمند است که با همکاری این دو غول یعنی لی وایز و گوگل طراحی شده است و قرار است تا در پاییز سال جاری روانه بازار مصرف شود. کاربری ویژه این دستگاه به‌این‌ترتیب است که می‌توان با لمس کردن آستین آن به سراغ کنترل کامل بیشتر قابلیت‌های تلفن همراه هوشمند رفت.

این کاپشن هوشمند به یک جفت دکمه مجهز به فناوری بلوتوث مجهز است که هنگامی که با تلفن همراه هوشمند شما جفت شوند می‌توانند به شما اجازه بدهند تا تنها به‌واسطه استفاده از آستین‌های خود به کنترل تلفن همراه هوشمند مشغول شوید و دیگر لازم نیست تلفن خود را از جیبتان خارج کنید.

برای نمونه می‌توان از میان کاربری‌های ویژه این دستگاه به کم و زیاد کردن صدای موسیقی با دست کشیدن بر روی آستین و یا کشیدن انگشت بر روی آستین برای پاسخ دادن به تماس‌های ورودی اشاره کرد. همچنین با ضربه زدن بر روی آستین خود می‌توانید سیستم مسیریابی را فعال کرده و اطلاعات مسیریابی را به‌صورت صوتی دریافت کنید.

به‌این‌ترتیب عملا می‌توان شاهد تحولی شگرف در استفاده از تلفن همراه بود و در شرایطی مانند هوای بارانی نیز به‌خوبی از تلفن‌های همراه هوشمند حفاظت کرد. شایان‌ذکر است که این کاپشن هوشمند به‌عنوان محصولی از سری commuter توسط لی وایز به بازار عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا