اخبار

کسب امتیاز بالا دیسپلی میت توسط Galaxy S10 سامسونگ

شرکت سامسونگ در ۲۰ فوریه سال جاری سری گلکسی اس ۱۰ را معرفی کرد. اسمارتفون هایی که هر یک مشخصه های قابل توجهی داشته نظر هر فردی را به خود جلب می کردند. حال به تازگی وب سایت دیسپلی میت که همیشه بهترین نمایشگر تلفن هوشمند را انتخاب می کند، Galaxy S10 سامسونگ را در این زمینه بهترین دانست.

به گفته این وب سایت صفحه نمایش امولد Galaxy S10 سامسونگ با داینامیک بالایی همراست و به پشتیبانی HDR10+ می پردازد. بنابراین افرادی که می خواهند بهترین تجربه کاربری را روی یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش پروضوح داشته باشند، بی شک گلکسی اس ۱۰ بهترین است.

بهترین صفحه نمایش تلفن هوشمند به Galaxy S10 سامسونگ اختصاص دارد

گذشته از آن دیسپلی میت امتیاز A1 که یکی از بهترین امتیازهای آن می باشد، به این پرچمدار سامسونگ داده است. به نظر می رسد کره ای ها توانستند با افزودن ویژگی های جالب توجه این پرچمدار را به یک مدل برجسته تبدیل کنند.

در مجموع سامسونگ چهار مدل گلکسی اس ۱۰ معرفی کرد که باید به گلکسی اس ۱۰ پلاس، گلکسی اس ۱۰ نسخه ۵G، گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰e اشاره کرد. در میان این چهار مدل نسخه رده پایه گلکسی اس ۱۰e نام دارد و تاپ ترین نسخه نیز همان گلکسی اس ۱۰ نسخه ۵G می باشد.

از مشخصه های گلکسی اس ۱۰ استاندارد نیز باید به صفحه نمایش ۶.۱ اینچی ۱۴۴۰×۳۰۴۰ پیکسلی Dynamic AMOLED، پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ یا اگزینوس ۹۸۲۰، حافظه رم ۸ یا ۶ گیگابایتی، دوربین اصلی سه گانه ۱۶/۱۲/۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی، باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ، پورت USB Type-C و چندی دیگر اشاره کرد.

انتظار داریم بزودی محصولات میان رده ای توسط سامسونگ معرفی شود.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا