اخبار

کمیسیون CPSC سایر گوشی‌های هوشمند سامسونگ را نیز مورد ارزیابی قرار خواهد داد

طی هفته‌های گذشته شرکت سامسونگ به دلیل انفجار و آتش سوزی جدیدترین پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت ۷ روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. سامسونگ مجبور شد به دلیل بروز مشکلات مختلف، تمامی نوت‌های ۷ عرضه شده به بازار را فراخوانی کند، به این ترتیب این شرکت باید هزینه بسیار زیادی را برای این طراح فراخوانی اختصاص می داد و از سوی دیگر بروز این حوادث موجب شد که ارزش سهام سامسونگ کاهش پیدا کند و سرمایه گذاران نیز اعتماد خود را به این شرکت از دست بدهند.
 
اما ظاهرا مشکلات سامسونگ به این زودی‌ها تمامی ندارد و اکنون گزارش شده است که کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده (CPSC) قصد دارد سایر گوشی‌های هوشمند تولید شده توسط سامسونگ را نیز مورد ارزیابی قرار دهد. این کمیسیون تصمیم دارد سایر گوشی‌های سامسونگ را نیز بررسی کند زیرا علاوه بر انفجار و آتش گرفتن نوت ۷ طی هفته‌های گذشته شاهد انفجار یک Galaxy Core در دستان یک کودک شش ساله، یک گلکسی S7 اج و یک گلکسی S7 در یک رستوران بوده‌ایم. انفجار گلکسی S7 Edge موجب شد که مالک این گوشی از سامسونگ شکایت کند.
 
البته اگر انصاف را رعایت کنیم باید اعتراف کنیم که انفجار این گوشی‌ها حوادثی بوده‌اند که ممکن است تنها یک بار در چندین سال اتفاق بیفتند و دلیلی ندارد که سایر مشتریان سامسونگ در این زمینه نگرانی داشته باشند. برای مثال ممکن است باتری این گوشی‌ها توسط مالک آنها دچار آُسیب شده باشد یا با استفاده از یک شارژر غیر استاندارد شارژ شده باشد و سامسونگ نباید مقصر شناخته شود.
 
البته ممکن است تحقیقات کمیسیون CPSC نتیجه خاصی نیز نداشته باشد اما در چنین شرایط حساسی، ارزیابی دقیق محصولات سامسونگ ضرری نخواهد داشت و موجب دلگرمی مصرف کنندگان می‌شود.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا