اخبار

کنسول نینتندو NX از صفحه‌ی نمایش لمسی ۶/۲ اینچی استفاده خواهد کرد

درحالی که هنوز جزییاتی از کنسول جدید نینتندو NX‌ به صورت رسمی اعلام نشده است، گزارشاتی از این کنسول در اینترنت منتشر شده است که از ویژگی‌های این کنسول رونمایی می‌کند. اگر روند لو رفتن ویژگی‌های این کنسول ادامه پیدا کند، نینتندو چیزی برای معرفی کردن نخواهد داشت.
در جدیدترین گزارشی که در اینترنت منتشر شده است، جزییاتی در رابطه با صفحه‌ نمایش و رزولوشن کنسول نینتندو NX مشخص شده است. بر اساس این گزارش کنسول نینتندو NX‌ مرحله‌، نمونه‌ی اولیه است و در آن از یک صفحه‌ی نمایش لمسی ۶/۲ اینچی استفاده شده است. همچنین تصاویر این کنسول دارای رزولوشن ۷۲۰p خواهد بود.
این رزولوشن برای یک کنسول دستی، فوق العاده است، اما در صورتی که خروجی تصاویر این کنسول تنها با رزولوشن ۷۲۰p باشد، قطعا با مشکل روبرو خواهد شد، چرا که ایکس‌باکس اسکورپیو و پلی‌استیشن ۴ Neo می‌توانند تصاویری با رزولوشن بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهند.
البته این احتمال وجود دارد که دستگاهی که برای انتقال تصاویر این کنسول به تلویزیون استفاده می‌شود، بتواند تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰pبر روی تلویزیون به نمایش بگذارد. اگرچه در این گزارش به چنین قابلیتی اشاره نشده است اما دستگاه Dock‌ که برای انتقال تصاویر این کنسول به تلویزیون استفاده می‌شود، دارای دو درگاه USB‌ خواهد بود.
هفته‌ی گذشته نیز گزارشی منتشر شده بود که بر این اساس کنترلر کنسول نینتندو NX از کنترل حرکتی پشتیبانی خواهد کرد. البته باید توجه داشت که تمامی این موارد شایعه بوده و اطمینانی در رابطه با این گزارشات وجود ندارد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا