اخبار

کنسول PS4 Pro از آنچه که در حال حاضر به نظر می رسد توانمندتر است !

بنابر بررسی های دقیق تر تحلیلگران تکنولوژی در Digital Foundry، به نظر می رسد سخت افزار PS4 Pro یا همان نسخه ارتقا یافته ی PlayStation 4، از آنچه که در حال حاضر به نظر می رسد ، توانمندتر است. به گفته ی این منبع، سخت افزار PS4 Pro بهتر از آنچه که بر روی کاغذ نشان می دهد عمل خواهد کرد.
 
 
گزارش ریکارد لیدبتر درباره قدرت سخت افزاری PS4 Pro ادعا می کند، ارتقای صورت گرفته در PS4 Pro چیزی نیست که تنها با مقایسه ۴٫۲ ترافلاپی آن قابل سنجش باشد و در سختت افزار این کنسول قابلیت های نهفته ای وجود دارد. اعضای سونی در رویداد PlayStation Meeting گفته بودند ارتقای صورت گرفته در این کنسول، قدرتی بیش از آپ اسکیل کردن رزولوشن به آن داده است.
 
 
در این صورت گزارش های جدید گواهی بر گفته ی مارک سرنی است که ادعا می کرد قابلیت های گرافیکی PS4 Pro در هیچکدام از GPU های فعلی دسته ی Polaris شرکت AMD یافت نمی شود. همین بررسی ها پیش از این و در زمان معرفی کنسول Xbox One صورت گرفت اما در نهایت حرفی از قدرت های نهفته در این کنسول زده نشد.
 
 
در هر صورت باید منتظرعرضه PS4 Pro ماند و و دید که آیا این کنسول قادر است قدرتی بیش از چیزی که از آن انتظار می رود را ارائه کند یا نه. کنسول PS4 Pro، در تاریخ ۲۰ آبان و با قیمت ۳۹۹$ عرضه خواهد شد.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا