اخبار

کنفرانس توسعه دهندگان اپل ۲۴ خرداد ماه برگزار خواهد شد

بالاخره اپل رسماً زمان برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل (WWDC 2016) را تأیید کرد. این مراسم از ۲۴ لغایت ۲۸ خرداد ماه و در سن فرانسیسکو برگزار خواهد شد. بر اساس شایعات طی این مراسم تازه‌ترین نسخه‌ سیستم‌عامل‌های اپل اعم از iOS و مک رونمایی خواهند شد.
اوایل سال جاری میلادی بود که زمزمه‌ی برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل (WWDC 2016) در خرداد ماه و از ۲۴ لغایت ۲۸ این ماه به گوش رسید. این قضیه از آنجایی آب می‌خورد که چندی قبل‌تر از آن مطرح شده بود تقویم مرکز ماسکان در این موقع از سال پر بوده و نمی‌تواند مراسم دیگری را برگزار کند. بدون شک می‌توانستیم حدس بزنیم که ماسکان میزبان مراسم بزرگی خواهد بود. علاوه بر آن با توجه به آنکه کنفرانس توسعه دهندگان اپل هر سال در اواسط ماه برگزار می‌شود، دیگر این شایعه رنگ و بوی واقعی به خود گرفته بود. حال از اپل خبر می‌رسد که دیگر باید ۲۴ لغایت ۲۸ خرداد ماه را تاریخ قطعی برگزاری این مراسم بدانیم.
فیلیپ شیلر معاون ارشد بازاریابی بین المللی اپل در این باره می‌گوید:

کنفرانس توسعه دهندگان اپل ( WWDC 2016 ) می‌تواند رویداد بسیار مهمی برای توسعه دهندگان پلتفرم Swift اپل باشد که همگی مشغول توسعه اپلیکیشن‌ برای پلتفرم‌های tvOS، iOS، OS X و watchOS هستند. بدون هیچ تردیدی در انتظار آن هستیم که این عزیزان به دو صورت فیزیکی در اجلاس سن فرانسیسکو و مجازی از طریق شبکه جهانی اینترنت به جمع ما بپیوندند.

کنفرانس توسعه دهندگان اپل میزبان تازه‌ترین دستاوردهای نرم افزاری اپل

هنوز کمپانی اپل مشخص نکرده است که باید در این رویداد بزرگ منتظر تماشای چه چیزهایی باشیم اما بدون شک می‌توان گفت که حداقل معرفی مختصری از سیستم عامل آی او اس ۱۰ را خواهیم دید. نسخه آینده سیستم عامل موبایلی اپل می‌تواند نقش مهمی را در پلتفرم موبایل ایفا کند. هرچند که تا بدین لحظه هیچ اطلاعاتی از این سیستم عامل به بیرون درز پیدا نکرده است اما بدون شک طولی نمی‌کشد که گجت نیوز تازه‌ترین اخبار مربوط به این سیستم عامل را در اختیار مخاطبینش خواهد گذاشت.
از سویی دیگر شانس این را نیز داریم تا با تازه‌ترین دستاورد کامپیوتری اپل، سیستم عامل OS X (که طبق شایعات آن را MacOS نامیده اند) نیز آشنا شویم. حتی این امکان وجود دارد که باریک ترین مک بوک این کمپانی نیز طی کنفرانس توسعه دهندگان اپل به علاقه‌مندان معرفی شود.
لازم به ذکر است که گجت نیوز تمامی اخبار مربوط به این مراسم را برای علاقه‌مندان به تکنولوژی تحت پوشش قرار خواهد داد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا