اخبار تکنولوژی

کوله ایسوس URBN traveler معرفی شد

ایسوس کوله پشتی‌های مسافرتی و لپ تاپ ایسوس URBN traveler جدید را در هند معرفی کرده است. این کوله پشتی‌ها برای افراد مدرن و پرمشغله طراحی شده‌اند که هم برای مسافرت و هم برای کارهای روزمره مناسب به کوله نیازمندند.

سری جدید ایسوس URBN traveler ترکیبی از نوآوری و سبک را برای مسافران ماجراجو و متخصصان شهری ارائه می‌دهد. آنها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برای استفاده روزمره، چه برای محل کار، مدرسه یا مسافرت، کاربردی باشند، در حالی که همچنان مد روز هستند.

این کوله‌پشتی‌های پر ویژگی شامل دو جیب بزرگ در جلو، دو جیب مشبک کناری برای بطری‌های آب و ظرفیت حمل ۱۸ لیتری است. با جیب‌های لوازم جانبی داخلی و بند چمدان، آنها را برای کسانی که سبک و کارایی را در حمل روزانه خود در اولویت قرار می دهند، ارائه می‌دهند.

کوله پشتی AP1600 در رنگ آبی نیمه شب عرضه می‌شود و برای لپ تاپ های ROG/ASUS 16 اینچی مناسب است و تنها ۵۴۰ گرم وزن دارد و آن را سبک وزن و حمل آسان می‌کند. کوله پشتی AP1601 به رنگ خاکستری زغالی با لپ تاپ‌های ۱۵.۳ اینچی ROG/ASUS سازگار است و تعادلی بین ظرفیت و وزن برای مسافران ایجاد می‌کند.

ایسوس قیمت آن را مشخص نکرده و بزودی این مدل را در بازارهای مختلفی عرضه می‌کند.

ایسوس URBN traveler باکیفیت و خوش قیمت

در دیگر خبرها برند تایوانی اخیراً میکروفون ایسوس ROG Carnyx را معرفی کرده است، یک میکروفون گیمینگ خازنی که نوید کیفیت صدای حرفه‌ای را برای سازندگان محتوا، گیمرها و استریمرها می‌دهد.

ROG Carnyx که برای ارائه صدایی با کیفیت بالا با حداقل تنظیمات طراحی شده، دارای یک کپسول کندانسور ۲۵ میلیمتری است و از نرخ نمونه‌برداری ۱۹۲ کیلوهرتز / ۲۴ بیتی با وضوح بالا پشتیبانی می‌کند. این تضمین کرده که تمام تفاوت‌های ظریف صدای کاربر به وضوح و دقیق ضبط می‌شود و آن را هم برای جلسات بازی و هم برای استریم ایده‌آل می‌کند.

این میکروفون برای افزایش وضوح صدا از طریق یک فیلتر بالا گذر مهندسی شده و دارای یک فیلتر پاپ داخلی برای به حداقل رساندن صدای انفجاری است. دارای حساسیت -۳۷dB±۳dB و نسبت سیگنال به نویز ۱۰۰dB با پاسخ فرکانسی از ۲۰Hz تا ۲۰kHz است. علاوه بر این، یک پایه شوک فلزی درجه یک با سیم الاستیک برای کاهش ارتعاشات خارجی دارد که به توانایی آن در تولید صدای ضبط‌شده با شفافیت کمک می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا