اخبار

کپی‌برداری گلکسی اس ۸ از روی آیفون

کپی‌برداری گلکسی اس ۸ از روی آیفون

گلکسی اس ۸

بر اساس گزارش‌های جدید، سامسونگ گلکسی اس ۸ لوازم جانبی بسیار مشابهی با آخرین نسخه تلفن‌های همراه هوشمند اپل دارد. تنها چند هفته تا رونمایی از سامسونگ گلکسی اس ۸ زمان باقی است و این کمپانی قرار است تا رونمایی از محصول جدید خود را در تاریخ ۲۹ ماه مارس سال جاری میلادی و در شهر نیویورک انجام دهد. به‌این‌ترتیب ماه‌ها صبر برای رونمایی از پرچم‌دار این کمپانی بزرگ به‌زودی به پایان خواهد رسید.

انتظار می‌رود که این پرچم‌دار سامسونگ با سخت‌افزاری بسیار قدرتمندتر از پرچم‌دارهای قبلی آن روانه بازار شود. علاوه بر این می‌توان گلکسی اس ۸ را با طراحی بسیار جدید و خیره‌کننده قابل‌توجه‌ترین تلفن همراه هوشمند این کمپانی نامید.

بااین‌حال اخبار جدید حاکی از آن هستند که این دستگاه با لوازم جانبی بسیار کاربردی‌ای ارائه خواهد شد که خیلی از افراد آن‌ها را مانند لوازم جانبی پرچم‌دار فعلی کمپانی اپل یعنی آیفون ۷ می‌دانند. خبرهای جدید حاکی از تجهیز گلکسی اس ۸ به ویژگی بسیار جدید و خلاقانه‌ای است که می‌توان با استفاده از آن دو هدفون بی‌سیم را به‌صورت همزمان و با استفاده از فناوری بلوتوث به تلفن همراه یاد شده متصل کرد.

علاوه بر این هدفون‌های جدید یو فلکس (U Flex) نیز می‌توانند به‌صورت یک هدفون بی‌سیم عمل کرده و کاربران با استفاده از آن می‌توانند بدون لمس کردن تلفن همراه خود به برقراری تماس بپردازند.

همچنین شاید بتوان گلکسی اس ۸ را اولین تلفن همراه هوشمندی دانست که در آن قدرت واقعی بلوتوث نسخه ۵٫۰ نمایان است. بلوتوث ۵٫۰ آخرین نسخه از فناوری بلوتوث است که دربرگیرنده ویژگی‌هایی از قبیل افزایش برد، قدرت اتصال و امنیت بیشتر است.

البته لازم به ذکر است که اپل چندی پیش همین همگام‌سازی را با پرچم‌دار فعلی خود و ایرپادها انجام داده بود. به‌این‌ترتیب کاربران می‌توانند با استفاده از ایرپادهای کمپانی اپل و به لطف اضافه شدن فناوری میکروفون‌های جهتمند مجهز به سیستم beam-forming به دستیار هوشمند سیری دسترسی پیدا کنند.

کاربران ایرپاد به‌راحتی می‌توانند با استفاده از این دستگاه به دیکته کردن پیام‌ها، درخواست پخش موسیقی‌های مختلف، برقراری تماس، درخواست مسیریابی و غیره بپردازند. به‌این‌ترتیب سامسونگ این کاربری را به‌نوعی تقلید کرده و ویژگی‌های مختص به خود را نیز به آن اضافه کرده است.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا