اخبار

کپی‌برداری گوگل پیکسل ۳ از آیفون X

کپی‌برداری گوگل پیکسل ۳ از آیفون X

به نظر می‌رسد که سومین نسل از تلفن‌های همراه هوشمند شرکت گوگل یعنی پیکسل ۳ قرار است تا یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های آیفون یعنی طراحی بالای نمایشگر آن را به‌صورت مستقیم کپی کند.
بازار تلفن‌های همراه هوشمند پر از کپی و تقلید است و وقتی که یک شرکت فناوری جدیدی را بر روی تلفن همراه خود عرضه می‌کند، شرکت‌های دیگر به‌سرعت به دنبال تقلید از این فناوری رفته و در طول کمتر از یک سال شاهد ورود انواع و اقسام محصولات در رده‌های مختلف هستیم که همگی به این قابلیت مجهز هستند.
تلفن همراه آیفون X یک دستگاه مولف بود و بسیاری از قابلیت‌هایی که بر روی آن اعمال شده بود، برای کاربران تازگی داشت. بااین‌وجود بسیاری از کاربران دستگاه‌های شرکت‌های دیگر، بیش از هر چیز دیگری نسبت به ظاهر این تلفن همراه تمایل نشان داند. نتیجه این امر نیز این است که حتی گوگل تصمیم گرفته است تا از این فرمت طراحی تقلید کند.
گوگل که مدتی با سری نکسوس و از طریق همکاری با شرکت‌های دیگر به تولید تلفن همراه دست می‌زد، چند سال پیش با سری پیکسل، رسماً کار خود را به‌عنوان یک برند مستقل در تلفن‌های همراه هوشمند آغاز کرد و حال پس از گذشت دو نسل،همه منتظر ظهور  پیکسل ۳هستند.
بر اساس تصاویری که از این تلفن همراه هوشمند منتشرشده است، پیکسل ۳ قرار است تا ازنظر طراحی بخش جلویی دستگاه به‌شدت شبیه به رقیب اپلی خود عمل کند. این گزارش‌ها نشان از آن دارند که گوگل می‌خواهد بخش بالایی نمایشگر پیکسل ۳ را به شکافی مشابه با آیفون X مجهز کند. این امر موجب می‌شود تا شباهت ظاهری بسیار زیادی بین دو دستگاه به وجود بیاید.
از همین‌الان برنامه و حمایت‌های هواداران اپل و طعنه‌های کپی کاری آن‌ها به سمت شرکت‌های دیگر آغازشده است ولی بدون شک پیکسل ۳ تنها همراهی نیست که با این شکل و شمایل عرضه خواهد شد و باید به دیدن دستگاه‌هایی ازاین‌دست در بازار مصرف عادت کنیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا