اخبار

اطلاعات جدید درباره سامسونگ گلکسی اس ۸ و ال‌جی جی ۶

اطلاعات جدید درباره سامسونگ گلکسی اس ۸ و ال‌جی جی ۶

گلکسی اس ۸

بر اساس گزارش‌ها و اطلاعات جدید منتشر شده در رسانه‌های جهانی می‌توان سامسونگ گلکسی اس ۸ و ال‌جی جی ۶ را دو پرچم‌دار بسیار بزرگ در طول سال ۲۰۱۷ میلادی به‌حساب آورد. باوجود شایعات فراوانی که تاکنون در باب مشخصات ظاهری این دو تلفن همراه هوشمند مطرح شده است، هیچ‌کس هنوز از ظاهر قطعی آن‌ها باخبر نیست.

تصاویر درز شده از برخی منابع نشان دهنده این هستند که گلکسی اس ۸ و ال‌جی جی ۶ دارای قابی شفاف بوده و ضخامت لبه‌های بالایی و پایینی این دو تلفن همراه نیز به‌شدت کاهش یافته‌اند. اسکنر اثرانگشت ال‌جی جی ۶ درست در زیر دوربین آن واقع شده است و این در حالی است که وضعیت قرارگیری این حسگر در سامسونگ گلکسی اس ۸ دقیقا در کنار لنز دوربین است.

موقعیت قرارگیری حسگر اثرانگشت در سامسونگ گلکسی اس ۸ در نگاه اول کمی عجیب و البته غیرحرفه‌ای به نظر می‌رسد اما باید در نظر داشت که درواقع جایگاه این حسگر باید در نزدیک‌ترین جای ممکن به انگشت کاربر باشد و بر اساس تحقیقات سامسونگ، کنار لنز دوربین بهترین جا برای قرار دادن حسگر اثرانگشت بوده است. بااین‌حال کاربر ممکن است موقعیت حسگر یاد شده را همواره با موقعیت قرارگیری لنز اشتباه بگیرد.

تصاویر منتشر شده همچنین حاکی از آن هستند که ال‌جی جی ۶ دارای دوربینی دو لنزی بوده و به آخرین نسخه نرم‌افزار UX ال‌جی یعنی UX 6.0 مجهز است. درهرصورت انتظار می‌رود که از این تلفن همراه نیز در کنگره جهانی موبایل سال ۲۰۱۷ میلادی رونمایی شود اما رونمایی از گلکسی اس ۸ اندکی دیرتر یعنی در ماه مارس سال جاری میلادی خواهد بود. به‌این‌ترتیب به نظر می‌رسد که کنگره موبایل امسال می‌تواند یکی از هیجان‌انگیزترین موارد برگزار شده در چند سال اخیر باشد و باید به انتظار نشست و دید که آیا سامسونگ می‌تواند بر مشکلات سال گذشته خود غلبه کرده و دوباره به شرایط پیشین بازگردد یا خیر.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا