اخبار

گلکسی تب اس ۴ در GeekBench دیده شد

گلکسی تب اس ۴ تبلت جدید کمپانی سامسونگ است که گفته می‌شود به‌زودی معرفی خواهد شد. امروز برخی از مشخصات این دستگاه توسط Geekbench فاش شده است. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص تبلت آینده سامسونگ به دست آوریم.
جایگزین گلکسی تب اس ۳ (Galaxy Tab S3) به زودی توسط سامسونگ معرفی خواهد شد و احتمالا دیگر شاهد این محصول در قفسه فروشگاه‌ها نخواهیم بود. گلکسی تب اس ۴ تبلت آینده سامسونگ است که تاکنون اخبار مختلفی را در این خصوص شاهد بودیم. پیش‌تر اعلام شد که سامسونگ این محصول را در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد کرد و اوایل ماه جاری نیز شاهد اطلاعاتی در خصوص مشخصات سخت افزاری این محصول بودیم. تمام این اخبار اعلانی برای نزدیکی به زمان معرفی این محصول هستند.

مطالب مرتبط:

امروز هم تبلت جدید سامسونگ در بنچمارک Geekbench دیده شده است و با استفاده از این خبر می‌توانیم باقی تکه‌های پازل این تبلت جدید را کنار هم بگذاریم. لیستی که امروز منتشر شده، مربوط به محصولی با شماره مدل SM-T835 است. البته باید توجه داشت که سامسونگ به احتمال زیاد این محصول را در دو نسخه وای فای و LTE روانه بازار خواهد کرد و احتمالا نسخه‌ای با شماره مدل SM-T830 را نیز شاهد خواهیم بود.
گلکسی تب S4
لیستی که امروز منتشر شده‌، خبر از پردازنده گلکسی Tab S4 می‌دهد. گفته می‌شود که این محصول از پردازنده کوآلکام اسنپ دراگون ۸۳۵ استفاده می‌کند و ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز در اختیار آن قرار دارد. این محصول از نسخه ۸.۱ از اندروید Oreo به صورت پیش‌فرض استفاده خواهد کرد. این اطلاعات تمام مواردی بودند که توسط Geekbench منتشر شده است. اما باید بر مبنای شایعات پیشین، اشاره کنیم که تبلت جدید سامسونگ از نمایشگری ۱۰.۵ اینچی با وضوح ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل استفاده می‌کند که نسبت تصویر ۱۶:۱۰ را دارد.
انتظار می‌رود که در Galaxy Tab S4 شاهد دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در بخش پشتی دستگاه و دوربین ۸ مگاپیکسلی در قسمت جلویی آن باشیم. احتمالا سنسور اثر انگشت نیز یکی دیگر از قابلیت‌های این محصول خواهد بود اما فعلا اطلاعاتی در خصوص محل قرارگیری آن منتشر نشده است.
در حال حاضر مشخص نیست که گلکسی تب اس ۴ چه زمانی معرفی خواهد شد. اما احتمال می‌رود که شاهد معرفی این محصول در کنار گلکسی نوت ۹ در تابستان امسال باشیم.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا