اخبار

گلکسی نوت ۹ با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و در ۵ رنگ عرضه خواهد شد

گلکسی نوت ۹ نام پرچم‌دار جدید سری نوت سامسونگ است که انتظار می‌رود تابستان امسال معرفی شود. امروز اخباری در خصوص باتری و رنگ‌بندی این محصول فاش شده است. همراه موبایلستان باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص این تلفن هوشمند به دست آوریم.
با نزدیک شدن به زمان معرفی سامسونگ گلکسی نوت ۹، بازار اخبار و شایعات داغ‌تر می‌شود و روزانه حداقل یک خبر در خصوص این تلفن هوشمند شاهد هستیم. در طول روز‌های گذشته اعلام شد که دوربین‌های پشتی این محصول به صورت افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و این محصول از باتری بزرگ‌تری بهره‌مند خواهد شد. حال حساب کاربری Ice Universe این موضوع را تایید کرده و به طور ۱۰۰ درصدی اعلام کرده که در گلکسی نوت ۹ شاهد باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهیم بود. امروز اطلاعاتی در خصوص رنگ‌بندی این پرچم‌دار نیز فاش شده است که در ادامه به آن نیز خواهیم پرداخت.

مطالب مرتبط:

چندی پیش اعلام شد که سامسونگ در نسخه جدید از سری گلکسی نوت، از یک باتری با ظرفیت بین ۳۸۵۰ و ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده خواهد کرد. با این اوصاف اگر خبر منتشر شده از سوی Ice Universe درست باشد، سامسونگ بیشترین ظرفیت ممکن را برای تلفن هوشمند جدید خود انتخاب کرده است. استفاده از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی یک ارتقا چشمگیر نسبت به نسخه سال قبل به حساب می‌آید که از باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کرد. البته باید توجه داشت که بر اساس شایعات در گلکسی نوت ۹ شاهد یک نمایشگر بزرگ‌تر و ۶.۴ اینچی خواهیم بود که مصرف باتری بیشتری نیز خواهد داشت.
گفته می‌شود سامسونگ پرچم‌دار سری نوت خود را با مشخصاتی شبیه به گلکسی S9+ عرضه خواهد کرد. این محصول در بازار آمریکا با پردازنده کوالکام اسنپ دراگون ۸۴۵ عرضه خواهد شد و در سایر بازار‌های جهان نیز با پردازنده خود سامسونگ با نام Exynos 9810عرضه می‌شود. ۶ گیگابایت حافظه رم برای این تلفن هوشمند در نظر گرفته شده است و حافظه داخلی آن نیز در سه نسخه ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی موجود خواهد بود. سامسونگ، گلکسی نوت ۹ را به صورت پیش‌فرض با نسخه ۸.۱ از اندروید Oreo عرضه خواهد کرد و انتظار می‌رود که در سریع‌ترین زمان ممکن به اندروید P نیز بروزرسانی شود.
سامسونگ در بخش پشتی این محصول از دوربین دوگانه استفاده کرده است که یکی از این سنسور‌ها عادی هستند و سنسور دیگر دارای لنز Telephoto است. در قسمت جلویی دستگاه نیز انتظار می‌رود که مجددا شاهد دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی باشیم. گفته می‌شود که سامسونگ گلکسی نوت ۹ دارای فریم آلومینیومی خواهد بود.

اما امروز اطلاعاتی در خصوص رنگ‌بندی گلکسی نوت ۹ نیز فاش شده است. با وجود اینکه گلکسی S9 و گلکسی S9+ اوایل امسال در چهار رنگ عرضه شدند، سامسونگ قصد دارد نسخه جدید سری نوت خود را در ۵ رنگ روانه بازار کند. این رنگ‌ها به ترتیب آبی، قهوه‌ای، مشکی، بنفش و خاکستری خواهند بود.
تا پیش از این گفته می‌شد که دستگاه مذکور در سه رنگ روانه بازار می‌شود، اما به نظر می‌رسد که شاهد طیف گسترده‌تری از رنگ‌‌بندی‌ها در این محصول خواهیم بود. البته انتظار می‌رود که سامسونگ سه رنگ را به عنوان رنگ‌های اصلی در نظر بگیرد و دو رنگ دیگر تنها برای بازار‌های خاص یا برخی اپراتور‌ها عرضه شوند.
گلکسی نوت 9
بر اساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ محصول جدید خود را با نام گلکسی Note 9 در اوایل ماه آگوست (مرداد – شهریور) در شهر نیویورک معرفی می‌کند. نظر شما در خصوص Galaxy Note 9 چیست؟ انتظارات‌تان را از این تلفن هوشمند با ما و کاربران موبایلستان از طریق بخش دیدگاه‌ها در میان بگذارید.


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا