اخبار تکنولوژی

گلکسی M15 غول ارزان سامسونگ است

سامسونگ در حال آماده‌سازی گوشی هوشمندی است که هم ارزان و در عین حال بسیار مستقل خواهد بود. مدل گلکسی M15، طبق اطلاعات اخیر، باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپرساعت دریافت خواهد کرد.

یعنی سامسونگ در حال بازگشت به جدایی خطوط گلکسی A و گلکسی M مانند قبل است. هنوز جزئیات دیگری در مورد محصول جدید وجود ندارد، اما منبع SamMobile نشان می‌دهد که گلکسی M15 از بسیاری جهات دیگر از گلکسی A15 کپی خواهد کرد.

این بدان معناست که محصول جدید می‌تواند صفحه نمایش امولد ۹۰ هرتزی با سایز ۶.۵ اینچ، پردازنده Helio G99 و حداکثر ۸ گیگابایت رم داشته باشد.

در دیگر خبرها سامسونگ پیشتر از سری تلفن گلکسی A15 در دو مدل ۵G و ۴G رونمایی کرد. دوگانه‌ای که طراحی بهبودیافته نسبت به قبل داشته و سخت افزار قابل قبولی هم شامل آن شد. انواع ۴G و ۵G گلکسی A15 مشخصات یکسانی دارند، اما عمدتاً در بخش چیپست متفاوت هستند. نسخه ۴G دارای چیپ مدیاتک Helio G99، هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت / ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. از سوی دیگر، نسخه ۵G دارای تراشه Dimensity 6100 Plus مدیاتک، هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

گلکسی M15 یک غول بی شاخ و دم

هر دو گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی S-AMOLED Infinity-U هستند که وضوح تصویر Full HD یا ۱۰۸۰ x 2340 پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و تا ۸۰۰ نیت روشنایی را ارائه می‌دهد. هر دو دارای یک دوربین جلو ۱۳ مگاپیکسلی و یک سیستم دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی + ۵ مگاپیکسلی (فوق عریض) + ۲ مگاپیکسلی (عمق) هستند.

دوگانه گلکسی A15 طراحی بهبودیافته نسبت به قبل شامل آن شده است. بنابراین علاقمندان با مدل‌های برجسته و جذابی رو به رو هستند. قیمت انواع ۴G و ۵G گلکسی A15 4,990,000 VND ( 205 دلار) و VND 6,290,000 ( 260 دلار) برای مدل‌های پایه آنها است. همچنین قرار بوده در رنگ زرد، آبی و مشکی به فروش برسد.

بنابراین علاقمندان می‌توانند در رنگ بندی مختلفی گوشی را تهیه کنند و تلفن‌های هوشمند جذابی هستند. سامسونگ یک شرکت چندملیتی کره ای است که در زمینه های مختلفی از جمله الکترونیک، ساخت و ساز، بیمه، خرده فروشی و خدمات مالی فعالیت می کند. این شرکت بزرگترین شرکت کره جنوبی و یکی از بزرگترین شرکت های جهان است.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این برند چیست.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا