اخبار تکنولوژی

گلکسی S25 برنامه سامسونگ را تغییر می دهد

سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ در ماه ژانویه طی رویداد گلکسی آنپکد، رونمایی شد. در حالی که تراشه داخلی Exynos 2400 به گلکسی S24 و گلکسی S24+ در بازارهای خارج از ایالات متحده از جمله هند قدرت می‌دهد، Galaxy S24 Ultra در همه کشورها از پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 استفاده می‌کند. اکنون یک منبع آگاه فاش می‌کند که سامسونگ در سال آینده تنها از Exynos در کل سری گلکسی S25 استفاده خواهد کرد.

با این حال، گفته می‌شود گوشی‌های گلکسی زد فولد که در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شوند از چیپست‌های اسنپدراگون کوالکام استفاده می‌کنند. افشاگر Connor (@OreXda) در X ادعا کرد که گوشی‌های هوشمند بعدی سری Galaxy S از چیپ Exynos استفاده خواهند کرد. این نشان می‌دهد که سری گلکسی S25 سال آینده می‌تواند به Exynos 2500 که هنوز معرفی نشده است، مجهز شود. گوشی‌های گلکسی S24 امسال در مناطق منتخب از Exynos 2400 استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، اطلاعات دهنده ادعا می‌کند که گوشی‌های تاشو سری گلکسی Z سال ۲۰۲۵ تنها از چیپست اسنپدراگون کوالکام استفاده خواهند کرد. اگر عرضه‌های قبلی سامسونگ اتفاقی باشد، احتمالا گلکسی زد فولد ۷ و گلکسی زد فلیپ ۷ از نسل بعدی تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ بهره خواهند برد. گفته می‌شود سری گلکسی A سطح پایه و میان‌رده با ترکیبی از تراشه‌های مدیاتک و اگزینوس در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهند شد.

با این حال، سامسونگ هنوز برنامه هایی را برای خط تولید محصولات ۲۰۲۵ خود فاش نکرده است. همچنین نام چیپست‌های نسل بعدی کوالکام و اگزینوس هنوز مشخص نیست.

گلکسی S25 سنت شکنی خواهد کرد

همانطور که گفته شد، سامسونگ امسال از Snapdragon 8 Gen 3 و Exynos 2400 در Galaxy S24 و Galaxy S24+ استفاده کرده است. در چندین بازار مانند ایالات متحده، چین، ژاپن و کانادا، گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ پشتیبانی می‌کنند. در تمام کشورهای دیگر از جمله هند، آنها از چیپست Exynos 2400 استفاده می‌کنند. در مقابل، گلکسی اس ۲۴ اولترا دارای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در همه بازارها است.

 سامسونگ همیشه سعی داشته از چیپ‌های قدرتمندی در پرچمداران خود استفاده کنند. برند کره‌ای سعی دارد با عرضه مدل‌های متنوع نظر علاقمندان را جلب کرده و گزینه‌های بزرگی ارائه می‌دهند. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود و سامسونگ هم همین برنامه را در سر دارد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا