اخبار تکنولوژی

گوشی اوپو K12 در آینده نزدیک از راه می رسد

در ماه ژانویه، Digital Chat Station ادعا کرد که گوشی اوپو K12 به چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۳ مجهز خواهد شد. امروز، همان خبرساز پست جدیدی در Weibo منتشر کرد تا جزئیات دیگری را در مورد این تلفن هوشمند فاش کند.

در حالی که افشاگر زمان عرضه این دستگاه را ذکر نکرده، به نظر می‌رسد که ممکن است زمان زیادی طول نکشد تا رونمایی آن در چین صورت گیرد. طبق گفته DCS، اوپو K12 دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی بوده که به نظر می‌رسد یک پنل AMOLED باشد. در بخش سخت افزاری، دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۳، ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

هیچ اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری یا قابلیت‌های شارژ K12 وجود ندارد. در قسمت جلو دستگاه از یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی + ۸ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی در عقب برخوردار است.

گوشی اوپو K12 در نزدیکی

مشخص نیست که آیا K12 مشخصات صفحه نمایش، دوربین و باتری را از K11 که در جولای ۲۰۲۳ در چین معرفی شد به ارث خواهد برد یا خیر. برای یادآوری، K11 مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLEDبا وضوح  FHD+  و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، چیپست اسنپدراگون ۷۸۲G، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم، حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی بود. لنز دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسل (Sony IMX890) + 8 مگاپیکسل + ۲ مگاپیکسل هم وجود دارد.

OnePlus Nord CE 3 که سال گذشته در بازار جهانی عرضه شد، نسخه بهینه شده K11 بود. بنابراین، احتمالاً Nord CE 4 یا ۵ که امسال راهی بازارهای جهانی می شود، می تواند بر اساس K12 باشد.

در دیگر خبرها اوپو پیشتر طبق برنامه در هند محصول جدید خود یعنی گوشی F25 Pro 5G را معرفی کرد. مدلی که جایگزین F21 Pro 5G سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شود و سال ۲۰۲۳ هیچ مدلی در کار نبود.

این گوشی هوشمند مانند مدل‌های قبلی خود دارای طراحی چشم نواز، مشخصات اقتصادی و قیمت متوسط است. این دستگاه دارای تراشه مدیاتک، صفحه نمایش AMOLED با حداقل حاشیه، پشتیبانی از شارژ سریع و موارد دیگر است. این تلفن هوشمند دارای طراحی قاب تخت با استاندارد IP65 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

جزیره دوربین مستطیل شکل در عقب وجود داشته که حسگرها داخل دایره‌هایی قرار گرفتند. در قسمت جلو یک نمایشگری با نسبت به بدنه ۹۳.۴ درصد تعبیه شد. صفحه نمایش ۶.۷ اینچی یک پنل AMOLED با حفره دوربین وسط نمایشگر بوده و وضوح ۲۴۱۲ در ۱۰۸۰ پیکسل (FHD+) با تراکم ۳۹۴PPI و عمق رنگ ۱۰ بیتی ارائه می‌دهد.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا