اخبار

گوشی اوپو R9s یکی از پرفروشترین گوشی های سه ماهه ی نخست سال شد

گوشی اوپو R9s یکی از پرفروشترین گوشی های سه ماهه ی نخست سال شد
با وجود این که بیشتر احتمال بر این بود که پرفروشترین گوشی در سه ماهه ی اول سال ۲۰۱۷ یکی از دستگاه های جدید سامسونک می باشد اما حال با کمال تعجب ما شاهد این هستیم که این اتفاق نیفتاده است و حتی دستگاه میان رده ی اوپو R9s در جایگاه بالاتری نسبت به آن ها است.

در حال حاضر این دستگاه سومین موبایل محبوب در این بازه زمانی بوده و در جایگاه اول و دوم هم آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس اپل جای گرفته اند.

با وجود این که شرکت اوپو موبایل هوشمند R9s را به صورت رسمی تنها در چند بازار محدود عرضه کرده این دستگاه توانسته فروش ۸٫۹ میلیون واحدی این را در طی سه ماهه نخست ۲۰۱۷ تجربه کند.

با توجه به آمار فروش انتشار یافته از این شرکت ها آیفون ۷، فروشی ۲۱٫۵ میلیون واحدی را پشت سر گذاشته و مدل پلاس این خانواده هم توانسته به فروش ۱۷٫۴ میلیون واحدی دست یابد.
پس از آن ها گلکسی J3 و J5 سامسونگ هم توانسته اند به ترتیب با فروش ۶٫۱ میلیون و ۵ میلیون واحدی، در رده چهارم و پنجم جدول فروش اسمارت فون های سه ماهه نخست سال جاری میلادی قرار گیرند. این پنج موبایل در کنار یکدیگر، یک ششم از مجموع فروش اسمارت فون ها در سراسر جهان را طی بازه زمانی مورد اشاره به خود اختصاص داده اند.گوشی اوپو R9s

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا