اخبار تکنولوژی

گوشی اوپو Reno 11A در راه است

به نظر رسیده اوپو در حال کار بر روی مدل جدید گوشی هوشمند سری Reno است. اوپو Reno 11A جدید اخیراً در یک پلتفرم گواهی مشاهده شد که نشان می‌دهد رونمایی دستگاه می‌تواند دقیقاً در نزدیکی باشد.

Reno 11A برند چینی در گواهی بلوتوث SIG مشاهده شد. در پایگاه داده شامل شماره مدل CPH2603 آشکار شد. برای یادآوری، این همان شماره مدل Reno 11F است که در فوریه ۲۰۲۴ عرضه شد. متأسفانه، لیست جزئیات دقیق‌تری در مورد Reno 11A نشان نمی‌دهد، اما پشتیبانی از استاندارد بلوتوث ۵.۲ را تأیید می‌کند.

گواهی بلوتوث SIG همچنین اشاره داشته که این مدل ممکن است گزینه‌ای باشد که به‌زودی در ژاپن عرضه می‌شود. اگر این درست باشد، پس احتمالاً یک Reno 11F ریبرند شده برای ژاپن است. بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، Reno 11F دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED است که نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح +FHD را ارائه می‌دهد. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هم در کار بوده و حالی که عقب از دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی استفاده شده، با یک مدل ارتقایافته رو به رو هستیم.

گوشی اوپو Reno 11A در دو قدمی معرفی

در بخش سخت افزاری، تراشه مدیاتک Dimensity 7050 وجود دارد با حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1. یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی انرژی این دستگاه را تامین کرده که از شارژ سریع سیمی ۶۷ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. سایر ویژگی‌های قابل توجه عبارتند از حسگراثر انگشت زیر صفحه نمایش، اسلات کارت میکرو اس دی، IP65 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، HFC، دو سیم کارت و وای فای ۶. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Reno 11A نیز دارای مشخصات مشابه باشد.

در دیگر خبرها اوپو پیشتر طبق برنامه در هند محصول جدید خود یعنی گوشی F25 Pro 5G را معرفی کرد. مدلی که جایگزین F21 Pro 5G سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شود و سال ۲۰۲۳ هیچ مدلی در کار نبود.

این گوشی هوشمند مانند مدل‌های قبلی خود دارای طراحی چشم نواز، مشخصات اقتصادی و قیمت متوسط است. این دستگاه دارای تراشه مدیاتک، صفحه نمایش AMOLED با حداقل حاشیه، پشتیبانی از شارژ سریع و موارد دیگر است. این تلفن هوشمند دارای طراحی قاب تخت با استاندارد IP65 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

جزیره دوربین مستطیل شکل در عقب وجود داشته که حسگرها داخل دایره‌هایی قرار گرفتند. در قسمت جلو یک نمایشگری با نسبت به بدنه ۹۳.۴ درصد تعبیه شد. صفحه نمایش ۶.۷ اینچی یک پنل AMOLED با حفره دوربین وسط نمایشگر بوده و وضوح ۲۴۱۲ در ۱۰۸۰ پیکسل (FHD+) با تراکم ۳۹۴PPI و عمق رنگ ۱۰ بیتی ارائه می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا