اخبار تکنولوژی

گوشی اوپو Reno 11F 5G در راه بازارهای بیشتر

اوپو در حال آماده شدن برای عرضه سومین گوشی هوشمند از سری رینو ۱۱ است. با راه اندازی Reno 11 5G و Reno 11 Pro 5G در اندونزی، گمانه‌زنی‌ها برای راه‌اندازی اوپو Reno 11F 5G بسیار زیاد است.

پس از انتشار تیزرهای رسمی از پست اوپو اندونزی در X.com طی اوایل امروز، این گوشی هوشمند در گواهی TDRA امارات متحده عربی رویت شد. عرضه اوپو ۱۱F 5G در امارات را تأیید می‌کند. ریلمی در کنار اوپو چندان عقب نمانده، زیرا Realme Note 50 را در فیلیپین معرفی کرده‌اند و اکنون در حال عرضه در امارات است، همانطور که در وب‌سایت گواهی TDRA نیز ظاهر شد.

این لیست نتوانسته جزئیات مشخصات فنی گوشی هوشمند را فاش کند. با این حال، عرضه محصول جدید را تایید می‌کند. صفحه لندینگ اوپو Reno 11F 5G امروز در اندونزی منتشر شد و با شعار “به‌زودی” تایید شد. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند در رنگ‌های سبز، صورتی و آبی عرضه می‌شود. با کمال تعجب، برخی گزارش‌ها آن را به عنوان موجود برای پیش‌سفارش در بازارهای آفلاین ذکر می‌کنند. با این حال، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در تاریخ ۲۴ فوریه عرضه شود.

اوپو Reno 11F 5G یک میان رده متفاوت

Reno 11F 5G با نمایشگر ۶.۷ اینچی امولد FHD+ با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز قرار است تحت تأثیر قرار بگیرد. چیپست Dimensity 7050 با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی دارد که با قابلیت شارژ سریع ۶۷ واتی تکمیل می‌شود.

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی برای سلفی‌های خیره کننده همراه است. ماژول دوربین عقب شامل یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود که طیف متنوعی از گزینه‌های عکاسی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش برای امنیت یکپارچه و یک شاسی با استاندارد IP67 را به همراه خواهد داشت که یک لایه دوام اضافی را اضافه می‌کند. اگر شایعات پابرجا باشند، Reno 11F 5G ممکن است در ماه فوریه در بازار هند با نام تجاری اوپو F25 عرضه شود.

Reno 11F 5G با مشخصات و ویژگی‌های چشمگیر خود، افزوده‌ای قابل توجه به سری گوشی‌های هوشمند Oppo است. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار موثق و دقیقی باقی ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا