اخبار تکنولوژی

گوشی ریلمی جی تی Neo 6 یک پرچمدار خوش قیمت است

یک منبع داخلی از چین، که با نام مستعار Wisdom Pikachu شناخته می‌شود، جزئیاتی را در مورد شبه پرچمدار آینده ریلمی جی تی Neo 6 فاش کرد. به گفته وی، این دستگاه با پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 همراه خواهد شد و ۲۴ گیگابایت رم دارد.

با قیمت ۲۸۰ دلاری، ریلمی جی تی Neo 6 را به یک گوشی هوشمند بسیار جالب تبدیل می‌کند،  این گوشی با Redmi K70، iQOO Neo 9، Honor 90 GT و OnePlus Ace 3 رقابت خواهد کرد.

Realme GT Neo 6 دارای صفحه نمایش ۱.۵K OLED و فریم جانبی فلزی خواهد بود. اطلاعات بیشتری در مورد این مدل گزارش نشده، اما ظاهراً به‌زودی اولین نمایش محصول جدید انجام خواهد شد. Wisdom Pikachu به طور دقیق از عرضه Xiaomi 13 Ultra در آوریل ۲۰۲۳ و ظهور تبلت‌های Xiaomi Pad 7 در همان ارائه خبر داد.

انتظار رفته بیشتر اطلاعات فاش شده به حقیقت تبدیل شود. ریلمی به دنبال یک قاتل پرچمدار خوش قیمت است تا بتواند نظر علاقمندان را جلب سازد. پیش بینی شده این مدل با سخت افزار بسیار توانمند از راه برسد و بتواند موردتوجه قرار گیرد. جزئیات تکمیلی در دست نیست و احتمالا در نیمه نخست ۲۰۲۴ رونمایی و عرضه شود.

مشخص نیست ریلمی چه تاریخی را برای رونمایی آن در نظر گرفته است.

ریلمی جی تی Neo 6 یک شاهکار است

ریلمی یک شرکت تولید کننده گوشی های هوشمند چینی است که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد. این شرکت یک زیرمجموعه از شرکت اوپو است. ریلمی با تمرکز بر ارائه گوشی های هوشمند با کیفیت بالا با قیمت مقرون به صرفه، به سرعت به یکی از پرفروش ترین برندهای گوشی هوشمند در جهان تبدیل شده است.

ریلمی در حال حاضر در بیش از ۶۰ کشور جهان حضور دارد و طیف گسترده ای از گوشی های هوشمند را در اختیار کاربران قرار می دهد. گوشی های ریلمی با ویژگی های پیشرفته ای مانند دوربین های باکیفیت، پردازنده های قدرتمند و طراحی های شیک، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

ریلمی به طور مداوم در حال توسعه محصولات جدید و نوآورانه است. این شرکت با تمرکز بر ارائه گوشی های هوشمند با کیفیت بالا با قیمت مقرون به صرفه، به یکی از برندهای محبوب گوشی هوشمند در جهان تبدیل شده است. این برند سعی داشته مدل‌های متنوعی را امسال عرضه کند.


نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا