اخبار تکنولوژی

گوشی سامسونگ Galaxy A05 در نزدیکی معرفی

گوشی هوشمند آینده سامسونگ Galaxy A05 اخیراً با تصاویر زنده به بیرون درز کرده است که ظاهر آن را نشان می‌دهد. اکنون، این دستگاه در لیست کنسول Google Play رویت شده و برخی از مشخصات کلیدی را آشکار می‌کند.

فهرست با نمایش تصویری با وضوح بالا از Galaxy A05 شروع می‌شود. به نظر می‌رسد این دستگاه دارای عقب صاف است که با الگوی طراحی خطوط عمودی، همراه با پیکربندی دوربین دوگانه تزئین شد. در سمت جلو، یک صفحه نمایش ناچ و یک حاشیه قابل توجه در پایین وجود دارد.

این لیست همچنین نشان می‌دهد که گلکسی A05 دارای پردازنده مدیاتک Helio G85 به همراه ۴ گیگابایت رم خواهد بود. از آنجایی که این گوشی هوشمند سطح پایه خواهد بود، شانس داشتن یک مدل رم ۶ گیگابایتی برای آن بسیار کم است.

این گوشی دارای صفحه نمایش HD+ است که تراکم پیکسلی ۳۰۰PPI را ارائه می‌دهد. در نهایت، این دستگاه دارای سیستم عامل مبتنی بر اندروید ۱۳ بوده که با رابط کاربری OneUI سامسونگ همراه می‌شود. با نگاهی به این مشخصات، ما در بخش چیپست نسبت به نسل گذشته بهبودی را می‌. تراکم پیکسلی نیز کمی بالاتر است. باید دید این گوشی با چه پیشرفت‌های دیگری عرضه خواهد شد.

سامسونگ Galaxy A05 با طراحی شیک

گلکسی A04 دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی PLS LCD با وضوح HD+ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است. این دستگاه از یک تراشه هشت هسته‌ای Helio P35 به همراه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای دوربین دوگانه با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. این دستگاه از اتصال ۴G VoLTE پشتیبانی کرده و به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر‌ساعتی مجهز است.

سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را در مدل پرچمدار یا میان رده عرضه می‌کند. گوشی‌هایی که ویژگی‌های بزرگ داشته و می‌تواند نظر مخاطب را جلب سازد. برند کره‌ای همیشه سعی داشته مدل‌های متنوعی را دردسترس علاقمندان قرار دهد. این کمپانی قصد داشته اواخر امسال مدل‌های جدیدی را به رقبا ارائه دهد.

باید دید گلکسی A05 چه زمانی از راه خواهد رسید. انتظار داریم بزودی مشخصات و دیگر ویژگی‌های این دستگاه دردسترس قرار گیرد. پیدا نیست آیا می‌توان بزودی مدل‌های دیگری از سری گلکسی A0 را شاهد بود یا خیر. حتی مشخص نیست محصول اقتصادی جدید سامسونگ چه زمانی از راه خواهد رسید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا