اخبار

گوشی شیائومی می ۵ اس در بنچمارک انتوتو ظاهر شد

اولین باری که گوشی شیائومی می ۵ اس (Xiaomi Mi 5S) در بنچمارک انتوتو محک خورد، امتیازی از آن دیده نشد. از آن بنچمارک تنها یکسری از جزئیات مانند نسخه اندرویدی، نوع پردازنده، پردازنده گرافیکی و رزولوشن نمایشگر آن منتشر شد، شاید به این دلیل در آن هنگام می ۵ اس هنوز آماده به کار نبوده و بهینه سازی لازم بر روی آن انجام نشده بود.
امروز شیائومی Mi 5S در بنچمارک انتوتو به چالش کشیده شد و البته این بار امتیازات به دست آمده در این بنچمارک، در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شد. شیائومی می ۵S در این بنچمارک امتیاز حیرت انگیز ۱۶۴۰۰۲ را به دست آورد. این امتیاز حتی بیشتر از رکورد ثبت شده توسط گوشی لی اکو پرو ۳ است که توانست با برخورداری از تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ در انتوتو امتیاز ۱۶۳۵۹۴ را از آنِ خود کند.
 

گوشی شیائومی می 5 اس

این طور که به نظر می‌رسد گویا رقیب شیائومی، کمپانی LeEco خواهد بود و نه هواوی یا ویوو و یا کمپانی اوپو. لی اکو چندی پیش با عرضه گوشی Cool1 تنها رقیبی بود که شیائومی ردمی پرو را به چالش کشید و در حال حاضر نیز با عرضه گوشی LeEco Le Max 2 با قیمتی کمتر از ۲۵۰ دلار، محصولات مقرون به صرفه شیائومی را به رقابت فراخوانده است. این طور که از شواهد برمی‌آید اکنون مبارزه بین پرچمداران این دو کمپانی آغاز شده است.
چند روز پیش گوشی LeEco Pro 3 با مشخصات حیرت انگیزی رونمایی شد. این گوشی دارای یک نمایشگر فول اچ دی ۵٫۵ اینچی با رزولوشن تصویری ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام در دو نسخه ۴ و ۶ گیگابایت رم قدرتنمایی کرده و این در حالیست که تمامی این مشخصات در یک بسته تکنولوژیکی به ارزش ۲۷۰ دلار در مدل پایه به فروش خواهد رسید. اگر چه برخی شایعات حکایت از وجود یک نسخه ۸ گیگابایت رم داشت؛ اما در این مورد که چیزی اعلام نشد.
اگر تمام شایعاتی که از گوشی شیائومی می ۵ اس به گوش می‌رسد درست باشد، ممکن است که شیائومی برنده رقابت در بین پرچمداران باشد. گفته می‌شود که شیائومی Mi 5S دارای نمایشگر حساس به فشار، فناوری NFC و یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در زیر صفحه نمایش است، ویژگی‌هایی که در گوشی جدید لی اکو یافت نمی‌شود.
شیائومی می ۵ اس همچنین به تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام مجهز شده، ۶ گیگابایت رم داشته و از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد شد. اگر شیائومی تمامی این مشخصات را به دستگاه جدید خود اضافه کرده باشد و با قیمت مناسبی نیز عرضه شود، مسلما در این رقابت برنده خواهد بود. باید تا رونمایی رسمی از این گوشی صبر کرد، به زودی همه چیز معلوم خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا