اخبار تکنولوژی

گوشی شیائومی ۱۴اولترا با یک فناوری جذاب همراه است

در حالی که عرضه جهانی سری ۱۴ شیائومی همچنان در تعادل است، گزارش‌ها حاکی از بوده که این شرکت ممکن است در حال تولید محصول دیگری به این سری باشد، محصولی که به عنوان گوشی شیائومی ۱۴اولترا شناخته می‌شود.

این گوشی اخیراً به عنوان افشاگر شناخته شده زیرا در چند تصویر عملی دیده شده است. یک گزارش جدید از GSMChina اکنون نشان می‌دهد که Xiaomi 14 Ultra ممکن است دارای دوربین زیر نمایشگر باشد. به نظر می‌رسد دو نسخه از این گوشی وجود داشته باشد، یکی با این دوربین زیر نمایشگر و دیگری با دوربین سلفی استاندارد.

گفته می‌شود نسخه‌ای با دوربین استاندارد دارای کدهای “aurora” و “aurorapro” است. در همین حال، مدل دوربین زیر نمایشگر دارای نام رمز “Xiaomi Suiren” است. جالب اینجاست که اخیرا دستگاهی با این نام در پایگاه داده Geekbench با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مشاهده شد.

در حالی که ما معتقد بودیم این دستگاه شیائومی میکس ۵ آینده باشد، گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که این گوشی Xiaomi 14 Ultra محسوب شود. این گوشی در تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب ۲۳۳۶ و ۶۸۳۷ امتیاز کسب کرد.

گوشی شیائومی ۱۴اولترا با طراحی شیک

به همین ترتیب، طبق گزارش‌های قبلی توسط افشاگر Digital Chat Station، شیائومی ۱۴ اولترا دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (سونی LYT 900 با OIS) با دیافراگم متغیر است. در کنار سنسور اصلی، یک لنز تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی دیگر و یک لنز فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی همراه این مدل است.

اطلاعات فاش شده همچنین حاکی از احتمال ارتقاء قاب تیتانیومی برای ۱۴ اولترا است. جایگزین آلومینیوم مورد استفاده در ۱۴ پرو معمولی خواهد شد. همچنین شایعاتی مبنی بر ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه وجود دارد و ممکن است این گوشی دارای باتری ۵۱۸۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰ وات و شارژ بی سیم ۵۰ واتی باشد.

انتظار می‌رود شیائومی ۱۴ اولترا با سری پد ۷ شیائومی در آوریل ۲۰۲۴ معرفی شود. شیائومی ۱۴ اولترا گزینه‌ای جذاب بوده که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. احتمالا در مارس سال ۲۰۲۴ باید شاهد معرفی این محصول پرچمدار شیائومی باشیم. کمپانی مذکور در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های جذابی همراه سازد.

احتمالا بزودی مدل‌های بیشتری را شاهد خواهیم بود. برای کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر ماند.


نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا