اخبار

گوشی لنوو S1 منحصر به فرد

S1
لنوو، تولیدکننده گوشی های اقتصادی و در عین حال با کیفیت، این روزها با تولید گوشی های سری VIBE خود محبوبیت زیادی در بین طرفداران این برند کسب کرده است.
VIBE S1 از پرچمداران موبایل های لنوو است که با بهره‏گیری از حافظه رم ۳ گیگابایتی برای عکس‏برداری، دیدن فیلم با کیفیت بالا و استفاده از نرم افزارها و بازی های پر قدرت بسیار مناسب است. به جرات می‏توان گفت این گوشی با پردازنده ۸ هسته ای مدیاتک مدل MT6752 با فرکانس ۷/۱ گیگاهرتز، یگ گوشی مالتی‏مدیا با سرعت خوب است. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی پشت موبایل به همراه حسگر BSI این  امکان را فراهم می‏کند تا کاربر با کیفیت ۴K به ضبط لحظات شیرین خود بپردازد اما ویژگی اصلی VIBE S1 استفاده از دو دوربین جلو برای گرفتن تصاویر سلفی فوق‏العاده است. دوربین اول ۸ مگاپیسکلی به عنوان دوربین اصلی عمل می‌کند و دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی برای ایجاد عمق یا ایجاد تصویر پس‌زمینه و افکت‌های مختلف روی آن کاربرد دارد. حافظه داخلی گوشی ۳۲ گیگابایت بوده که  از طریق micro-SD  تا سقف ۱۲۸ گیگابایت قابل ارتقاء می‏باشد. سیستم‏عامل اندروید ۰/۵ ، نمایشگر ۵ اینچی Full HD  با رزولوشن۱۹۲۰x1080 مجهز به تکنولوژی ضد خش Gorilla Glass 3، قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت، سازگار با شبکه ۴GLTE ، باتری ۲۵۰۰ میلی‏آمپری و قابلیت حذف صداهای مزاحم هنگام مکالمه با استفاده از میکروفون اختصاصی از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند است.
S1 با ضخامت ۸/۷ میلی ‏متر، به وزن ۱۳۲ گرم در رنگ های سفید مرواریدی و سورمه‏ای تیره طراحی شده است و به زودی با یک سال گارانتی سازگار به بازار عرضه می گردد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا