اخبار تکنولوژی

گوشی موتو G Power 5G 2024 موتورولا در راه است

شرکت موتورولا در نظر دارد بزودی میان رده جدید خود موتو G Power 5G 2024 را معرفی کند. مدلی جدید که از طراحی بروز و مشخصات کلیدی قابل قبول برخوردار است.

به تازگی این مدل در پایگاه داده Geekbench رویت شد. طبق جزئیات فاش شده در این پایگاه داده، گوشی Moto G Power 5G (2024) با چیپست مدیاتک Dimensity 7020 همراه است. کسانی که ممکن بوده مطلع نباشند، این چیپست اساساً یک نسخه ریبرند از پردازنده Dimesnity 930 است که در نسل قبلی، G Power 5G (2023) یافت می‌شود.

این چیپست دارای دو هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز برای کارهای سخت و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز برای کارایی است. در تست‌های Geekbench، این گوشی هوشمند در عملکرد تک هسته‌ای به امتیاز ۶۷۹ و در عملکرد چند هسته‌ای در سال ۲۰۰۵ دست یافت. این دستگاه دارای ۸ گیگابایت رم و اندروید ۱۴ است. فراتر از این، لیست Geekbench جزئیات بیشتری در مورد دستگاه ارائه نمی‌دهد.

با این حال، شایعات حاکی از آن بوده که ممکن است صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با حفره دوربین وسط نمایشگر همراه شود. انتظار رفته موتورولا از یک پنل IPS LCD برای نمایشگر استفاده کرده که احتمالاً وضوح FHD+ با نرخ نوسازی بالا را رقم می‌زند. رندرهای رسمی نشان داده که موتورولا دستگاه را در  رنگ Orchid Tint و Outer Space عرضه خواهد کرد. ابعاد دستگاه ۱۶۷.۳ در ۷۶.۴ در ۸.۵ میلیمتر و لبه‌های صاف در گوشه‌ها قرار دارد.

موتو G Power 5G 2024 در نزدیکی

علاوه بر این، G Power 5G (2024) ممکن است از شارژ سیمی ۶۷ واتی پشتیبانی کند. سایر مشخصات این گوشی هوشمند در حال حاضر مشخص نیست. موتورولا در تلاش بوده این گوشی هوشمند جدید را با طراحی بهبودیافته و ویژگی‌های قابل توجه عرضه دارد. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود.

موتورولا هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کرده که شامل مدل میان رده و پرچمدار می‌شود. این شرکت بزودی پرچمداران نسل جدیدی را معرفی خواهد کرد که از ویژگی‌های قابل توجه و پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد. پیش بینی شده اطلاعاتی که لو رفته به حقیقت تبدیل شود. باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه موتورولا چیست و چگونه گوشی را در آینده نزدیک ارائه خواهد کرد.

احتمالا بهار سال جاری موتورولا محصول جدید را معرفی و عرضه کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا