اخبار تکنولوژی

گوشی موتو G04 موتورولا بزودی معرفی می شود

موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه چند گوشی هوشمند جدید از جمله Moto G24 Power، Moto G34 5G و گوشی هوشمند موتو G04 است. مورد دوم در گواهی TDRA امارات متحده عربی رویت شده است و عرضه آینده را تأیید می‌کند. با این حال، گواهی نمی‌تواند مشخصات یا ویژگی‌های آن را روشن کند.

طبق گزارش‌ها و افشای‌های قبلی، گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه Moto G04 می‌تواند با نمایشگر ۶.۵۶ اینچی LCD عرضه شود که از وضوح HD+ 1612 در ۷۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

این مدل در یک وب سایت خرده فروشی اروپایی رویت شد و جزئیات بیشتری در مورد مشخصات و قیمت آن فاش کرد. این لیست وجود تراشه Unisoc T606، رم ۴ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را نشان می‌دهد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۰ واتی است.

در بخش دوربین، به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند دارای یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین تک لنز ۱۶ مگاپیکسلی در عقب است. علی‌رغم اینکه یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه بوده، دارای حسگر اثر انگشت جانبی است و با سیستم عامل اندروید ۱۴ مبتنی بر My UX به فروش می‌رسد. ابعاد این گوشی هوشمند ۱۶۳.۴۹ در ۷۴.۵۳ در ۷.۹۹ میلیمتر و وزن آن ۱۸۰ گرم است.

موتو G04 یک گزینه خوش قیمت

موتو G04

فهرست موجود در mobiili.fi وجود رنگ‌های نارنجی، سبز، آبی و مشکی را نشان می‌دهد. این گوشی با قیمت ۱۲۹ یورو (۱۴۰ دلار) برای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد. برخی از رندرهای قبلی وجود جک ۳.۵ میلی‌متری صدا، درگاه USB-C، مشبک بلندگو و میکروفون را در پایین نشان می‌دهند.

همراه با Moto G04، Moto G24 Power و Moto G34 نیز به زودی وارد بازار می‌شوند. به نظر می‌رسد Moto G24 Power دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی LCD HD+ باشد، در حالی که Moto G34 5G دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ با پنلLCD و رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل است. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود برند چینی گوشی جدید خود را معرفی و عرضه کند.

برند موتورولا زیرمجموعه لنوو بوده که هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد و شاهد رونمایی این مدل میان رده و اقتصادی جدید باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا