اخبار

گوشی ناشناس vivo در بنچمارک GFXBench

به تازگی گوشی جدید و ناشناسی از کمپانی برزیلی ویوو ( Vivo ) با کد PD1522A در بنچمارک GFXBench مشاهده شده که مشخصات سخت افزاری آن خبر از یک گوشی میان‌رده را می‌دهد.
همانطور که می‌دانید، کمپانی چینی vivo قصد دارد تا سری گوشی بالا‌رده‌ی Xplay را در یکم مارس (یازدهم اسفند) معرفی کند. هرچند گوشی جدید و ناشناسی از vivo در بنچمارک GFXBench مشاهده شده و این یعنی کمپانی قصد دارد گوشی دیگری را در کنفرانس خود رونمایی کند، یا شاید هم آنچه که در بنچمارک مشاهده شده یک مدل با سخت افزاری ضعیف‌تر از Xplay 5 باشد.
مشخصات گوشی ما را مطمئن می‌سازد که Xplay 5 نیست، یا حداقل نمی‌توان ‌آن را یک موبایل بالارده خواند زیرا پرچم‌دار این کمپانی قرار است از یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و ۶ گیگابایت رم استفاده کند.
 

گوشی ناشناسی از vivo در بنچمارک GFXBench مشاهده شد ۱

هرچند، PD1522A دارای یک تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ بوده و ۴ گیگابایت رم دارد. بنابراین می‌توان گفت که این گوشی باید یک محصول دیگر بوده یا شاید هم یک نسخه‌ی میان‌رده از Xplay 5 باشد. زیرا کمپانی‌های چینی عادت دارند یک محصول را با مشخصات سخت افزاری مختلف عرضه کنند.
در هر صورت، جالب است بدانید که این گوشی که مبتنی بر اندروید ۵.۱.۱ است از یک صفحه‌ی ۵.۴ اینچی QHD، دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی، و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی بهره برده و همچنین دارای ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود.
منبع: gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا