اخبار تکنولوژی

گوشی ویوو Y200i بزودی معرفی می شود

ویوو گوشی هوشمند Y200 را در اکتبر سال گذشته معرفی کرد. به نظر می‌رسد آنها اکنون در حال آماده شدن برای عرضه یک مدل جدید، موسوم به ویوو Y200i هستند. این تلفن هوشمند با شماره مدل V2354A در وب سایت China Telecom ظاهر شده و همه چیز را از طراحی و مشخصات تا قیمت آن نشان می‌دهد.

بنابراین Y200i دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۷۲ اینچی با وضوح ۲۴۰۸ در ۱۰۸۰ پیکسل است. در حالی که فناوری نمایش دقیق تایید نشده، با توجه به قیمت، احتمالاً یک پنل LCD است. ابعاد این گوشی ۱۶۵.۷۰ در ۷۶.۰۰ در ۷.۹۹ میلی‌متر و وزن ۱۹۹ گرم است که نشان‌دهنده سایز راحت برای استفاده روزمره است.

نیروبخش این گوشی هوشمند یک تراشه Snapdragon 4 Gen 2 بوده که یک پله بالاتر از ۴ نسل ۱ در Y200 است. از نظر حافظه، سه پیکربندی برای انتخاب وجود دارد: ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۱۲ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی، و رم ۱۲ گیگابایتی با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی.

در عقب، Y200i دارای یک سیستم دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. رزولوشن سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی بوده که احتمالاً برای عکس های عمقی در نظر گرفته شده است. در جلو، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای سلفی تدارک دیده شد. یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هم دارد و گوشی از پورت USB-C برای شارژ برخوردار است.

از نظر اتصال، Y200i گزینه‌های استانداردی مانند بلوتوث و وای فای را ارائه می‌دهد. همچنین دارای جک ۳.۵ میلیمتری هدفون برای صدای سیمی است و از سیستم‌های ناوبری GPS و Beidou پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند در کنار ظاهر آن در سایت Telecom، در Geekbench و سایت گواهی ۳C نیز ظاهر شده است.

ویوو Y200i در نزدیکی رونمایی

این گوشی با پردازنده اسنپدراگون ۴ نسل ۲ خود در تست تک هسته‌ای ۳۱۹۹ امتیاز و در تست چند هسته‌ای ۷۹۳۱ امتیاز کسب کرد. در حالی که ۳C جزئیات گم شده را تأیید می‌کند که Vivo Y200i از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی دارد.

لیست ویوو Y200i قیمت اولیه ۱۷۹۹ ین (۲۴۸ دلار) را برای نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نشان می‌دهد. انواع رم ۱۲ گیگابایتی با حافظه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی به ترتیب ۱۸۹۹ ین (۲۶۲ دلار) و ۱۹۹۹ ین (۲۷۵ دلار) قیمت دارند. در حالی که تاریخ عرضه رسمی اعلام نشده است، لیست China Telecom نشان می‌دهد که در دسترس بودن تلفن ممکن است قریب الوقوع باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا