اخبار

گوشی گلکسی اس ۱۰ نیز به نمایشگر اینفینیتی مجهز خواهد شد

طرح نهایی گلکسی اس ۱۰ ساخته شده و این گوشی آماده تولید است. به نظر می رسد که خبری از بریدگی بالای صفحه نمایش نیست و سامسونگ مجددا از نمایشگر اینفینیتی در این گوشی استفاده خواهد کرد.
به نظر می رسد که طرح کلی گلکسی اس ۱۰ نهایی شده و شرکت کره ای طرح جدیدی را برای این گوشی در نظر نگرفته است و گلکسی S10 باز هم با طراحی Inifnity Display به دست کاربران می‌رسد.

مطالب مرتبط:

Galaxy Note ۹ با اسم رمز Crown در حال توسعه است

پتنت گوشی جدید سامسونگ با بریدگی صفحه نمایش به ثبت رسید

اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۱۰ ۵٫۸ و ۶٫۳ اینچی است و در مقایسه با نمایشگرهای ۵٫۷۷ و ۶٫۲۲ اینچی گوشی های سری گلکسی اس ۹ تولید می شوند. در واقع، این گوشی ها ۰٫۰۳ و ۰٫۰۸ میلی‌متر بزرگتر خواهند بود؛ هرچند ما هنوز نمی‌دانیم که این میزان به طول دستگاه اضافه می‌شود یا عرض آن.
البته بزرگترین تغییر موجود در این گوشی را می توان وجود سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش دانست. به همین جهت چندان عجیب نخواهد بود اگر سامسونگ بخواهد از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش استفاده کند. این کمپانی، پیش‌تر در تعامل با سینپتیکس و کوالکام در آمریکا و Aegis Tech در تایوان به عنوان تامین‌کننده، در حال آماده کردن این فناوری است.
البته از سوی دیگر گلکسی اس ۱۰ به سیستم تشخیص چهره سه بعدی مجهز خواهد بود که با “Mantis Vision” توسعه پیدا کرده و یکی از تولیدکنندگان داخلی اجزای دوربین با نام “Woodgate”، به آنها کمک می‌کند.
 


بیشتر بخوانید:

اطلاعات حیرت‌انگیز نمایشگر و باتری Galaxy Note ۹ سامسونگ

نگاهی به روند طراحی و ساخت گوشی گلکسی S۹ سامسونگ‎

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا