اخبار تکنولوژی

گوشی گلکسی A25 5G تاییدیه GCF گرفت

جانشین گلکسی A24 4G با نام مستعار. گلکسی A25 5G در حال ساخت است و شایعات زیادی در حال حاضر وجود دارد. شایعه شده که کمتر از یک ماه دیگر با نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی، چیپست جدید و چندین پیشرفت دیگر وارد بازار خواهد شد.

لیست گواهی GCF باندهای ۵G آن (n1، n3، n7، n8، n20، n28، n38، n40، n41، n77، n78) و NFC را تأیید می‌کند. علاوه بر این، گواهی GCF یک بار دیگر با داستان‌های راه‌اندازی آینده خود تأیید می‌کند. ماه‌ها از شنیدن خبر گوشی هوشمند Galaxy A24 5G می‌گذرد. بیشتر مشخصات دستگاه نیز عمومی است، اما منتظر اعلام رسمی برنامه‌ریزی شده برای چند هفته آینده است.

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی AMOLED با وضوح ۱۰۸۰p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز باشد. این گوشی با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی عرضه خواهد شد. در بخش دوربین، این گوشی هوشمند می‌تواند با یک دوربین عقب سه‌گانه متشکل از یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی اولتراواید، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی در جلو ارائه شود.

گلکسی A25 5G در نزدیکی

به احتمال زیاد با پردازنده Exynos 1280 که در حال حاضر روی گوشی‌های هوشمند Galaxy A53 5G و Galaxy M33 5G وجود دارد، عرضه خواهد شد. این دستگاه اتصال ۵G، NFC، GPS و پشتیبانی بلوتوث ۵.۱ را همراهی می‌کند. گوشی دارای یک اسکنر اثر انگشت جانبی برای احراز هویت آسان است.

طبق اطلاعات WinFuture، سامسونگ گلکسی A25 5G با قیمت ۳۱۵ دلار برای نسخه ۶ گیگابایت رم و ۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. برای نسخه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی قیمت کمی افزایش خواهد یافت. این دستگاه در حال حاضر در قفسه‌های برخی از خرده‌فروشان آنلاین در سوئیس قرار دارد، اما قرار است در اوایل ماه آینده عرضه شود. این دستگاه در هند عرضه می شود زیرا دستگاه پیشتر در BIS India رویت شده است.

باید منتظر ماند تا مشخص شود برند کره‌ای چه گوشی میان رده‌ای را تدارک دیده است. انتظار داریم بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود. احتمال دارد بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد و این کمپانی کره‌ای در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های جدیدی همراه سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا