اخبار

گوشی گلکسی J6 به نمایشگر اینفینیتی مجهز می شود

گلکسی J6 سامسونگ، نام گوشی جدید این شرکت کره ای است. این گوشی یک محصول میان رده بوده اما از نمایشگر اینفینیتی استفاده می کند.
سامسونگ به دنبال تجهیز گلکسی J6 به صفحه نمایش اینفینیتی است. به نظر می رسد که سری J سامسونگ همچون سری A به این نوع نمایشگر ها مجهز شود. نمایشگری که برای اولین بار در گوشی های پرچمدار گلکسی S8 مورد استفاده قرار گرفت. این اطلاعات، بر اساس چند اسکرین‌شات و همچنین تاییدیه‌هایی که FCC برای گلکسی J6 سامسونگ صادر کرده به دست آمده‌اند.
گلکسی J6در گلکسی J6 با توجه به نسبت طول به عرض ۱۸:۹ صفحه نمایش این موبایل، از Infinity Display در آن استفاده شده است. بدین ترتیب، دکمه‌های فیزیکی از این محصول حذف خواهد شد. همچنین، احتمالا شاهد حضور سنسور اثر انگشت در قاب عقب باشیم.
در تاییدیه FCC و در بخش ابعاد گلکسی J6، اعداد ۱۴۶٫۳ در ۶۷٫۰ میلیمتر را می‌بینیم و اندازه نمایشگر نیز ۵٫۶ است.گلکسی J6
همچنین در جعبه گلکسی جی ۶ یک شارژر استاندارد ۱ آمپری، یک کابل microUSB و هدست ۳٫۵ میلیمتری قرار داده خواهد شد. از اطلاعات بنچمارک گیک بنچ نیز اینگونه به نظر می رسد که این گوشی از پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰ با ۲ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد و سیستم عامل اندروید ۸ اوریو نیز به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب خواهد بود.
در تاییدیه FCC اشاره‌ای به نام گوشی جدید سامسونگ نشده اما شماره مدل نشان داده شده در اسکرین‌شات (SM-J600F) نشان می‌دهد به احتمال زیاد، گلکسی جی ۶ سامسونگ باشد. با این حال، ممکن است این موضوع در حد یک حدس و گمان باشد؛ شماره سریال مدل ۲۰۱۸ گلکسی A8 سامسونگ، A530 است در حالی که مدل پلاس آن شماره A730 را یدک می‌کشد.
 


بیشتر بخوانید:

Galaxy Xcover ۵ بزودی معرفی خواهد شد

طلاعات حیرت‌انگیز نمایشگر و باتری Galaxy Note ۹ سامسونگ

پتنت گوشی جدید سامسونگ با بریدگی صفحه نمایش به ثبت رسید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا