اخبار تکنولوژی

گوشی گلکسی Z Fold 6 باتری و سرعت شارژ مشابه نسل قبل دارد

شرکت سامسونگ به نظر رسیده قصد ندارد گوشی گلکسی Z Fold 6 تاشو خود را با باتری و سرعت شارژ بهتری همراه کند و تقریبا مشابه نسل قبل است.

سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ قرار است اواخر امسال در کنار گلکسی زد فلیپ ۶ عرضه شود. این شرکت معمولاً از بهترین سخت افزار خود در مجموعه فولد خود استفاده می‌کند و افشای اطلاعات و شایعات قبلی نشان می‌دهد که با ارتقاء قابل توجهی نسبت به گلکسی زد فولد ۵ سال گذشته عرضه خواهد شد. متأسفانه، این شرکت ممکن است همان باتری و سرعت شارژ سریع را برای گوشی هوشمند تاشوی آینده به سبک کتاب حفظ کند.

افشاگر صنعت Ice Universe (UniverseIce@) مشخصات باتری و شارژ گلکسی زد فولد ۶ را روی X منتشر کرده است. طبق گفته کارشناس، گوشی تاشوی آینده دارای یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ ۲۵ وات است که مشابه گلکسی Z محسوب می‌شود. Fold 5 و Galaxy Z Fold 4 به نوعی یکی بودند. این همچنین فهرست وب سایت ۳C را تأیید می کند.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ را در ماه جولای طی رویداد پاریس معرفی کند. قاب تیتانیومی برای آن در نظر گرفته شده و می‌تواند در سه رنگ آبی تیره، صورتی روشن و نقره‌ای موجود باشد. این پرچمدار تاشو می‌تواند از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ فور گلسی و ۱۶ گیگابایت رم استفاده کند.

سال گذشته، گلکسی زد فولد ۵ با قیمت اولیه ۱۵۴۹۹۹ روپیه رونمایی شد. این مدل از ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این مدل از صفحه نمایش ۷.۶ اینچی QXGA+ Dynamic AMOLED 2X Infinity Flex در داخل با نرخ نوسازی تطبیقی از ۱ هرتز تا ۱۲۰ هرتز برخوردار است. روی کاور، صفحه نمایش ۶.۲ اینچی فول اچ دی + Dynamic AMOLED 2X تعبیه شد. این دستگاه به چیپ سفارشی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ فور گلکسی گلکسی در کنار ۱۲ گیگابایت رم همراه قرار می‌گیرد.

گوشی گلکسی Z Fold 6 بهتر از همیشه

گلکسی زد فولد ۵ دارای سیستم دوربین سه گانه عقب است که شامل یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با زاویه باز، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو می‌شود. همچنین دارای یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی سلفی هم است. دارای استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر آب هم محسوب می‌شود.

در دیگر خبرها انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ در اواخر سال جاری به عنوان جانشین گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ در کنار سومین گوشی تاشو سطح پایه معرفی شوند. Elec (به زبان کره ای) گزارش می‌دهد که سازنده گوشی‌های هوشمند قصد دارد گوشی‌های تاشو سامسونگ خود را در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ روانه بازار کند. در همین حال، طبق گزارش‌ها، شرکت کره جنوبی قرار است مشخصات و تامین کنندگان گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S25 سامسونگ را تا ماه می نهایی کند.

بر اساس این گزارش، سامسونگ تولید قطعات گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ را از ابتدای ماه می آغاز خواهد کرد و به این شرکت اجازه می‌دهد تا این گوشی‌های تاشو را تا اواسط جولای عرضه کند. سامسونگ گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ را در ۲۶ جولای سال گذشته معرفی کرد، مدل‌های ۲۰۲۲ آن در ماه آگوست وارد بازار شدند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا