اخبار تکنولوژی

گوشی Find N5 Flip اوپو ممکن است معرفی نشود

پیشتر شایعه شد اوپو قصد دارد از صنعت تلفن هوشمند تاشو خارج شود و مدتی بعد این برند آن را تکذیب کرد. اما به نظر رسیده بخش گوشی تاشو اوپو دچار تغییر و  تحولاتی است. براساس گزارش جدید ممکن است گوشی Find N5 Flip را هیچ گاه مشاهده نکنیم.

اکنون، گزارش‌های جدید حاکی از آن است که Oppo ممکن است حداقل یک گوشی تاشو را در سال ۲۰۲۴ عرضه کند. خبرساز @chunvn8888 در X  می‌گوید که توسعه اوپو Find N5 Flip اکنون کنار گذاشته شده است. از سوی دیگر، عرضه Find N5 اکنون به Q4 از Q2 به تعویق افتاد. او فروش ضعیف و موجودی بیش از حد Find N5 را دلیل این تصمیم دانست.

شرکت تحقیقاتی TrendForce همچنین اشاره می‌کند که Oppo و Vivo هر دو به عدم عرضه گوشی‌های هوشمند تاشوی تاشو در سال ۲۰۲۴ اشاره کرده‌اند. طبق گفته این شرکت تحقیقاتی، گوشی‌های تاشو فلیپ برای این برندهای چینی هزینه بالایی دارند که مستقیماً بر سودآوری آنها تأثیر می‌گذارد. این در حالی است که Find N3 Flip پرفروش‌ترین گوشی تاشوی فلیپ در چین طی سال ۲۰۲۳ بود. ما همچنین تحت تأثیر Find N3 Flip قرار گرفتیم. بهترین سیستم دوربین را در یک گوشی تاشوی فلیپ دارد.

گوشی Find N5 Flip اوپو کنسل شد

غم انگیز است که بدانیم امسال جانشینی وجود نخواهد داشت. شاید این شرکت بعدها خط تولید را بازگرداند. در حال حاضر، آینده تلفن‌های تاشو عمودی Oppo نامشخص است.

در حالی که طرفداران گوشی‌های هوشمند تاشو فولد  با صفحه نمایش بزرگ می‌توانند خوشحال شوند زیرا ظاهراً Find N5 تنها با تأخیر روبرو می‌شود و لغو نخواهد شد. این بدان معناست که ما همچنین می‌توانیم منتظر عرضه وان پلاس Open 2 باشیم که احتمالاً Find N5 با نام تجاری OnePlus برای بازارهای منتخب خواهد بود.

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا اوپو این محصول منعطف و جذاب را معرفی کرده و عرضه دارد. تاکنون شایعات مختلف و تایید نشده بسیاری منتشر شد و برای کسب اطلاعات تکمیلی باید به انتظار ادامه داد. اوپو هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های تاشو خود را معرفی و عرضه می‌کند و برای سال ۲۰۲۴ نیز برنامه‌هایی تدارک داده است.

در دیگر خبرها گوشی‌های بیشتری هم در کار هستند. انتظار داریم اطلاعات حقیقی باشند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا