اخبار تکنولوژی

گوشی Galaxy Z Flip 6 دارای دوربین بهبودیافته است

شرکت سامسونگ گوشی Galaxy Z Flip 5 را با دوربینی مشابه نسل قبل رونمایی کرد. حال گزارش جدید نشان داده که گوشی Galaxy Z Flip 6 قرار است از دوربین بهتری برخوردار شود.

سامسونگ اخیراً از جدیدترین نسل گوشی‌های هوشمند تاشو خود رونمایی کرده که دو مدل گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ را دربرمی‌گیرد. با این حال، به نظر رسیده که کار بر روی جانشین مدل فیلیپ آغاز شده و سال آینده باید نسل بعدی را ملاقات کنیم.

غول فناوری کره‌ای گلکسی زد فلیپ ۵ را با همان دوربین نسل پیشین خود، گلکسی زد فلیپ ۴، که یک سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی داشت، روانه بازار کرد. اما به نظر رسیده که نسل بعدی مدل Flip دارای پیشرفت‌های قابل توجهی است، به ویژه در بخش دوربین. طبق گزارش جدید گلکسی کلاب، گلکسی زد فلیپ ۶ دارای یک ارتقاء اساسی به ویژه در قسمت دوربین است.

گوشی Galaxy Z Flip 6 با ویژگی های بهتر

گویی سامسونگ اکنون در حال آزمایش نمونه‌های اولیه گوشی Galaxy Z Flip 6 با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. اگر این خبر درست حساب شود، نسل بعدی گوشی تاشو این شرکت ارتقای قابل توجهی نسبت به گلکسی زد فلیپ ۵ بخصوص در قسمت دوربین پیدا خواهد کرد. متاسفانه، این گزارش جزئیات دقیق دیگری را در مورد این سنسور دوربین یا لنزهای آن فاش نکرد.  بر اساس آنچه تاکنون کشف کردیم، سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۶ اسم رمز B6 دارد، در حالی که گلکسی زد فولد ۶ دارای اسم رمز Q6 خواهد بود.

دو گوشی هوشمند تاشو ۲۰۲۴ هنوز یک سال تا معرفی فاصله دارند، بنابراین باید منتظر ماند تا حقیقت روشن شود. به خاطر داشته باشید که این نیز فقط یک گزارش تایید نشده محسوب شده، بنابراین این خبر را نباید تایید کرد. به هر حال باید انتظار داشت حقیقت در آینده نزدیک فاش شود. سامسونگ همیشه در تلاش بوده سبد محصول خود را هر سال با ویژگی جدید و بهبودیافته همراه سازد.

انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا